افتتاح نیروگاه پنج مگاواتی خورشیدی در کهنوج

دو طرح نیروگاهی و خدماتی شامل نیروگاه ۵ مگاواتی و مرکز کاریابی و مشاوره شغلی با حضور مدیر کل کمیته امداد استان کرمان، نماینده مردم پنج شهر جنوبی در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین در شهرستان کهنوج افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ غفور خُرامهر مدیر عامل گروه توسعه اقتصاد ملل در مراسم افتتاح نیروگاه خورشیدی، گفت: این نیروگاه پنج مگاواتی خورشیدی در کهنوج با اعتبار بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید، که در آینده برنامه داریم مثل این پروژه را در دیگر نقاط شهرستان نیز اجرا کنیم.

وی افزود: با توجه به بحث تحریم‌ ها و حمایت تولیدات داخلی تمامی پنل‌ های خورشیدی این نیروگاه در داخل کشور تولید شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان نیز در حاشیه افتتاح مرکز اشتغال، کارآفرینی، کاریابی و مشاوره شغلی در کهنوج گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر واگذاری کار مردم به خود مردم امروز این مرکز با نام شهید حاج قاسم سلیمانی کار خود را آغاز بکار کرد و اشتغال زایی، اشتغال آفرینی و کارآفرینی برای فرزندان مددجویان از اهداف این مرکز است.

عسکری خاطرنشان کرد: این مرکز به مددجویان و فرزند آنان برای رسیدن به درآمد با ثبات و پایدار کمک خواهد کرد و با حفظ عزت نفس و کرامت این عزیزان شاهد شکوفایی استعداد های آنان باشیم.

مدیر کل کمیته امداد استان درباره اشتغال ایجاد شده در استان تصریح کرد: پارسال حدود ۴۵۰۰ فرصت شغلی در جنوب استان با اعتبار ۱۵۹ میلیارد تومان ایجاد شد  و امسال ۱۰ هزار فرصت شغلی با اعتبار افزون بر ۴۰۰ میلیارد تومان در شهر های جنوبی ایجاد می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha