زنجان ۸۰ نفر کسری نیروی آتش نشان دارد

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت:  آتش‌نشانی شهر زنجان در این سازمان ۸۰ نفر کسری نیرو دارد و خواستار این هستیم که این کسری تامین شود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، منصور مرادلو صبح روز شنبه در آیین افتتاحیه ایستگاه آتش نشانی شماره ۷ گلشهر با بیان اینکه طبق سرشماری جدید شهر زنجان جمعیت بالای ۵۰۰ هزار نفر می‌رسد اظهار کرد: ما باید ۱۰ ایستگاه آتش نشانی داشته باشیم که در واقع برای هر ۵۰ هزار نفر یک ایستگاه که باید در منطقه پونک و گلشهر دو ایستگاه وحود داشته باشد .

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ هزار نفر در این مناطق گلشهر و پونک زندگی می‌کنند افزود : در دوسال بعد با ساخت و سازهای جدید ۳۰ هزار نفر نیز اضافه خواهد شد که ضرورت دارد ایستگاه بعدی در آن منطقه داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه آتش‌نشانان با تمام جان و عشق در خدمت مردم هستند افزود : در حد این آتش نشانان کوتاهی شده است و باید حقوق آنان احیا شود و باید شهرداری و منابع انسانی ،استانداری پیگیر موضوع باشند و تفاوت ها باید رفع شود.

مرادلو با بیان اینکه کارهایی طی دوسال در این سازمان صورت گرفته است  و خدمات گذشتگان را نادیده نمیگیریم بیان کرد: امکانات  گذشته قابل قیاس با حال نیست و قابل قبول نیست شهری مثل کرج ده ها نردبان داشته باشد ولی ما یکی هم نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه جز الزامات است که امکانات لازم در این سازمان باشد تاکید کرد : ما مجوز طبقه سازی را صادر می‌کنیم و در منطقه ای مثل پونک  اتفاقی  بیفتد چه کسانی ناجی این خانواده ها خواهد بود ،حادثه متروپل وضعیت ما را روشن می‌کند که باید به جد پیگیر موضوع باشیم و هستیم .

این مسئول با بیان اینکه  آتش‌نشانان هستند که خودشان را به آتش میزنند تا خانمانی از بین نرود افزود: ما در این سازمان ۸۰ نفر کسری نیرو داریم و خواستار این هستیم که این کسری تامین شود .

مرادلو تاکید کرد :  سالن مدیریت بحران نیز باید هرچه سریعتر آماده شود تا خودمان را برای حوادث غیر مترقبه در شهر امکان دارد اتفاق بیفتد آماده کنیم .

وی با بیان اینکه در شهر جدیدت را شاهد هستیم و به نوعی شهر زنجان تبدیل به کارگاه شده است افزود: خدمات شهرداری در این مدت سرعت بسیار خوبی داشته و با جدیت انجام می‌شود و ارتباطی که با شهرداری و شورای شهر  است  تا راه را هموار کنیم تا کارها بصورت جدی پیش برود

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان خاطر نشان کرد : شهرداری و شورا نیز پیگیر هست تا مشکلات معبر پادگان هرچه زودتر حل شود تا هرچه زودتر شاهد افتتاح این معبر باشیم.

مرادلو در پایان ایستگاه ۷ آتش نشانی گلشهر را به نام ایستگاه غدیر نامگذاری کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha