توزیع ۳ هزار سری لوازم منزل بین خانواده های نیازمند کرمان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان، از توزیع ۳ هزار سری لوازم ضروری منزل بین خانواده های نیازمند، به مناسبت دهه امامت و ولایت توسط قرارگاه عملیاتی ارتش جنوب شرق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان‌؛ عسکری نژاد، گفت: ۳ هزار سری لوازم ضروری منزل به ارزش ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در ایام دهه امامت و ولایت در اقصی نقاط استان توزیع شد و خدمات دیگری هم در این ایام به مددجویان و خانواده‌ های محروم ارائه می‌ شود.

وی افزود: این ۳ هزار سری لوازم شامل ۲۱۴۴ کولر، ۶۸۰ یخچال، ۱۰۰ منبع آب و ۳۰۰ بخاری و جارو برقی است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان با قدردانی ویژه از فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق ارتش برای همکاری در رزمایش های مشترک کمک‌ های مؤمنانه با این نهاد؛ افزود: سه هزار سری لوازم این دوره نیز به همت لجستیک قرارگاه جنوب شرق ارتش بین جامعه هدف توزیع می‌ شود.

 عسکری نژاد با اشاره به اهداف امداد در دو مقوله "حمایتی و معیشتی" و "توانمند سازی"، تصریح کرد: علاوه بر کمک‌ های موردی، ماهانه مبلغی از ۵۰۰ تا یک‌ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بر اساس بعد خانوار در قالب مستمری به‌ حساب خانوار تحت حمایت واریز می‌ شود.

وی یادآور شد: ساخت مسکن، توزیع جهیزیه، کمک‌ های تحصیلی و... از دیگر خدمات امداد به مددجویان است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان، با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته امداد در زمینهٔ اشتغالزایی گفت: استان کرمان پارسال با جذب ۱۰۵ درصد تسهیلات اشتغال رتبه برتر را در زمینهٔ ایجاد اشتغال بین ادارات کل کمیته امداد در کشور کسب کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha