افزایش ساعات پخت نانوایی‌ ها در استان کرمان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در جلسه ستاد تنظیم بازار استانداری از افزایش ساعات پخت نانوایی های استان در روزهای مشخص به علت گلایه هم استانی ها از صف های طولانی نانوایی ها خبر داد.

به گزارش خبرگزرای سلامت(طبنا) از کرمان؛ رحمان جلالی گفت: نشست ستاد تنظیم بازار استانداری کرمان امروز به منظور بررسی مشکلات سامانه یکپارچه ۱۲۴ که قبلا برای بررسی مشکلات و شکایات مردمی اعلام شده بود برگزار شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به شکایات مردم از ایستادن در صف های طولانی نانوایی، در حوزه آرد و نان مقرر شد برای جلوگیری از ایستادن مردم در صف‌های طولانی از جمله مناسبت‌ ها و بویژه ایام محرم، تعدادی نانوایی مشخص و ساعت پخت آنان افزایش یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تصریح کرد: همچنین در این جلسه ستاد غله استان اعلام کرد در بحث هوشمند سازی یارانه آرد ۸۶ درصد زیر ساخت آماده شده و مقرر شده مابقی آن‌ نیز طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار عمل شود و در بحث صدور کالابرگ الکترونیکی هم همه فرمانداران اطلاعات اصناف را به مخابرات اعلام کنند تا کار سرعت گیرد.

جلالی در مورد ثبت شکایات مردمی در سامانه ۱۲۴ وزارت صمت نیز خاطر نشان کرد: پس از ثبت شکایت یک پیامک ارسال می‌ شود و پس از ۲۴ تا ۴۸ ساعت اگر مردم لینک را پیگیری کنند از نتیجه جواب مطلع می‌ شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha