دریافت به‌موقع دُز یادآور واکسن کرونا جهت دوری از آسیب‌های موج هفتم بسیار مورد تأکید است

عضو کمیته علمی ستاد استانی مقابله با کرونا در خراسان رضوی گفت: اهمیت دریافت به‌موقع دُز یادآور واکسن کرونا در این روزها و در جهت دوری از آسیب‌های موج هفتم بیش از هر زمان دیگری مورد تأکید است.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت،دکتر ویدا وکیلی اظهار کرد: بار دیگر،  بیماری کرونا در حال گسترش است و آمار بیماران نه تنها در کشور ما بلکه در تمام دنیا روند افزایشی دارد و در این روزها که با وضعیت خاصی مواجه هستیم مردم می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کاری کنند که به سلامت از موج هفتم بحران کرونا عبور کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر چیزی به نام سرماخوردگی نداریم و علائمی چون تب، لرز، بدن درد سرفه، آبریزش بینی، علائم گوارشی و غیره همگی نشانه ابتلا به یکی از سویه‌های کووید 19 است، خاطرنشان کرد: از تمامی کسانی که کوچکترین علائمی دارند می‌خواهیم که از دیگران فاصله بگیرند و قرنطینه را تا زمان بهبودی  به‌خوبی رعایت کنند و با استراحت و تغذیه مناسب دوره بیماری را بدون خطر طی کرده و از ابتلای دیگران جلوگیری کنند.

عضو کمیته علمی ستاد استانی مقابله با کرونا در خراسان رضوی تصریح کرد: در این روزها بر اهمیت بیش از بیش دریافت به‌موقع دُز یادآور واکسن کرونا تأکید داریم، گفت: از تمامی افراد بالای 18 سالی که 6 ماه از زمان دریافت آخرین نوبت واکسن شان گذشته می‌خواهیم که هرچه سریع‌تر جهت دریافت دُز یادآور این واکسن به مراکز واکسیناسیون کرونا مراجعه کنند.

دکتر وکیلی تأکید کرد: بی‌شک با رعایت 100 درصدی شیوه‌نامه‌های بهداشتی می‌توانیم حافظ سلامت خود، خانواده و اطرافیانمان و یاریگر کادرهای بهداشت و درمان در برابر این بیماری باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha