مسدود شدن سه محور روستایی جیرفت بر اثر وقوع سیلاب

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جیرفت گفت: در پی بارندگی های بامداد امروز و دیشب و طغیان رودخانه ها، سه محور روستایی جُشار در بخش جبالبارز ، رَمون در بخش ساردوئیه و سَرگز در بخش اسفندقه مسدود شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مهدی امیرحیدری گفت: با افزایش بارندگی ها و وجود رودخانه های متعدد در مناطق کوهستانی، احتمال مسدود شدن راه های بیشتری در این شهرستان وجود دارد.

وی در ادامه افزود: بر اثر وقوع سیلاب ناشی از بارندگی های شب گذشته و امروز، سه محور مواصلاتی روستایی جُشار در بخش جبالبارز، رَمون در بخش ساردوئیه و سَرگز در بخش اسفندقه مسدود شده و با ادامه بارندگی های پیش رو دستگاه های لودر و گریدر در بخش های جبالبارز، اسماعیلی و اسفندقه مستقر شده اند و در مناطق بالا دست نیز عملیات تیغ زنی و بازگشایی مسیرها انجام خواهد شد.


رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای جیرفت با اشاره به گستردگی شهرستان و تعدد جاده های خاکی روستایی در آن، متذکر شد: از مردم و ساکنان روستاها درخواست می کنیم؛ با توجه به شرایط قرمز بارندگی و ناپایداری های جوی حتی المقدور از تردد غیر ضروری در جاده ها خودداری کنند.

 امیرحیدری خاطر نشان کرد: کمبود ماشین آلات راهداری از عمده مشکلات در حال حاضر راهداری در جیرفت است و با همکاری و همیاری اعضای ستاد بحران و مردم، از این وضعیت بحرانی چند روزه عبور خواهیم کرد و راهداری با تمام توان در کنار مردم خواهد ایستاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha