آماده باش کلیه دستگاه های استان کرمان جهت بروز سیل احتمالی/ لغو مرخصی کلیه مسئولین

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان از آماده باش کامل تمامی دستگاه های اجرایی و مسئولین مناطق تحت تاثیر سیل احتمالی در استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مجید سعیدی، گفت: براساس پیش بینی‌ ها، احتمال حضور سامانه مونسون در کل استان وجود دارد؛ اما مناطق جنوبی، شرقی و نیمه غربی استان کرمان بیشترین مناطقی هستند که تحت تاثیر این سامانه قرار دارند و در خطر هستند.

وی با بیان اینکه ستادهای بحران در تمامی شهرستان‌ ها، جلسات فوق‌ العاده تشکیل داد و شهرستان‌ های خود را ارزیابی کردند، افزود: مسئولان مناطق تحت تاثیر سیل را شناسایی کردند، ماشین آلات بخش خود را به کار گرفته اند و این ماشین آلات را در آنجا مستقر کردند.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان؛ برای مقابله با سیل احتمالی، از ظرفیت بخش خصوصی و معادن نیز استفاده شده است.

سعیدی گفت: پل‌ ها و رودخانه های در معرض سیل در مناطق مورد نظر شناسایی شده و مورد بازدید مکرر و ارزیابی قرار گرفته اند، جمعیت هلال احمر نیز پایگاه‌ های خود را تقویت کرده و امدادگران این جمعیت در حال آماده باش هستند و اخذ مجوز و امریه برای بالگردها در کل استان صادر شده یا در حال صادر شدن است.

وی بیان کرد: به مدیران و مسئولان شهرستان‌ ها دستور داده شده است تا پایان این سامانه بارشی و احتمال سیل در شهرستان‌ های خود بمانند و کسی به مرخصی نرود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم سیل احتمالی را به خوبی مدیریت کنیم و از مردم هم تقاضا داریم احتیاط کنند و از قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ ها و کوهستان‌ ها جدا خوداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha