انسداد ۷۱ محور ارتباطی و قطع برق ۱۰ روستا در اثر وقوع سیل در استان کرمان

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان از انسداد ۷۱ راه ارتباطی، قطع برق ۱۰ روستا و آب بردگی ۳ خودرو در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مجید سعیدی با بیان اینکه بارش‌ های سامانه موسوم به«مونسون» از عصر سه‌ شنبه در استان کرمان به اوج رسید و مناطق مختلف را درگیر کرد، گفت: روز گذشته بارش شدید باران در شهرستان‌ های فاریاب، منوجان، کهنوج، عنبرآباد، رودبارجنوب، قلعه گنج، جیرفت و اُرزوئیه رخ داد که موجب آبگرفتگی معابر و منازل، شکستن پل ها، قطع برق و بسته شدن راههای ارتباطی شده است.

وی در ادامه افزود: تمامی رودخانه‌ های فصلی در جنوب استان کرمان جاری و سیلابی شده اند و همین امر موجب انسداد ۷۱ راه شامل ۶۵ راه روستایی، ۴ راه فرعی فاریاب – کهنوج، رودبار جنوب – برجک،  قلعه گنج – رمشک و رودبار جنوب - کهنوج و ۲ راه اصلی رودبار جنوب به سمت زهکلوت و نیز ایرانشهر(سیستان و بلوچستان) به دلیل جاری شدن سیلاب شده است.

مدیر کل مدیریت استانداری کرمان از قطع برق ۱۰ روستا نیز خبر داد؛ که با تلاش ماموران اداره برق پس از چند ساعت این مشکل رفع شد.

سعیدی گفت: همچنین تعدادی منزل مسکونی نیز در شهرستان‌های ارزوئیه و فاریاب دچار آبگرفتگی شده اند و ۳ دستگاه خودرو در شهرستان‌های منوجان، قلعه گنج و جیرفت دچار سیلاب شده بودند که سرنشینان آن‌ ها را نجات دادند، اما خودروها را آب برده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha