کد خبر: 184544
۵ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۱۳
سارق خانه تبعه چینی دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل سرقت از خانه یک تبعه چینی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی " اظهار کرد: با وقوع سرقت منزل از یک تبعه چینی در غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: بنابر حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و در تحقیقات ابتدایی پی بردند، سرقت توسط یک جوان 22 ساله انجام شده ‌است و با تحقیقات میدانی و  رصدهای‌های اطلاعاتی مخفیگاه سارق را در جنوب تهران شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: کارآگاهان اداره هفدهم پس از دریافت اطلاعات در کمترین زمان ممکن راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اموال مسروقه تبعه چینی در خانه متهم کشف شد، تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر 8 فقره سرقت از خانه‌های سطح شهر تهران اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه مالخر پرونده نیز شناسایی و دستگیر شده است خاطر نشان کرد: با دستور بازپرس پرونده، متهم جهت کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار دارد.#

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha