۱۲ مصدوم و ۲ کشته طی بیست و چهار ساعت گذشته در محور جیرفت_ دلفارد _ ساردوئیه

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جیرفت از وقوع چندین تصادف و مصدومیت ۱۲ نفر و فوت ۲ دیگر تنها در یک جاده این شهرستان طی شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر ابراهیم افضلی با بیان اینکه تمامی این سوانح رانندگی در روز ۸ مرداد ماه و در محور جیرفت_ دلفارد_ ساردوئیه رخ داده است، گفت: یکی از این موارد وقوع حادثه تصادف در محور دلفارد ۵۰۰ متر بالاتر از پاسگاه دلفارد بود که ی تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس جیرفت از آن با خبر شدیم و  در این سانحه ۲ نفر به علت شدت جراحات وارده فوت و چهار نفر دیگر مصدوم شدند که توسط اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت به بیمارستان امام خمینی منتقل شدند.

مدیر اورژانس جیرفت در ادامه افزود: چند حادثه متعدد دیگر در محور ساردوئیه بین ساعت ۱۶ تا ۱۷ بعد از ظهر رخ داد که هشت مصدوم بر جا گذاشت.

دکتر افضلی به حادثه اول اشاره کرد و گفت: این سانحه در حوالی سر بیژن ۵ مصدوم برجای گذاشت که بلافاصله آمبولانس های دلفارد و سربیژن به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان این حادثه را به بیمارستان منتقل کردند.

وی ادامه داد: در همین حین پایگاه اورژانس ساردوئیه نیز به ماموریت دیگری اعزام شد و در حال انتقال بیمار به بیمارستان جیرفت بوده است.

رئیس اورژانس جیرفت تصریح کرد: تمامی آمبولانس های این محور به دلیل تعدد حوادث در ماموریت بودند که حادثه سوم با ۳ مصدوم رخ داد و آمبولانس پایگاه پلیس راه و آمبولانس هلال احمر که نزدیک ترین آمبولانس به محل حادثه بودند به محل اعزام شدند.

افضلیخاطر نشان کرد: مصدومان این حادثه نیز برای مداوا به بیمارستان امام خمینی(ره) جیرفت منتقل شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha