حضور نیروها و تجهیزات ارتش در مناطق سیلزده زرند

معاون هماهنگ کننده قرارگاه جنوب شرق ارتش از کمک ارتش برای سیل زدگان زرند با ارسال تجهیزات امدادی و ماشین آلات سنگین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ امیر ساسانیان فرد با تحسین اقدامات پیشگیرانه ستاد مدیریت بحران شهرستان پیش از وقوع سیل گفت: ارتش در موقع حوادث و بحران علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود، به خدمت رسانی بی منت به مردم و امداد رسانی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد، و همواره در کنار مردم هست.

وی افزود: هم اکنون تیمی مهندسی از نیروهای ارتش با تجهیزات امدادی آبرسانی و ماشین آلات سنگین شامل لودر، بولدوزر، تریلی کمرشکن و تانکر حمل آب برای کمک به سیل زدگان شهرستان زرند حضور دارند.

فرماندار زرند نیز عنوان کرد: پس از اعلام هشدار سازمان هواشناسی درباره بارش شدید باران در نقاط مختلف شهرستان و احتمال جاری شدن سیلاب، ستاد مدیریت بحران شهرستان زرند در لحظه اول وقوع سیل در آمادگی کامل ۱۰ دستگاه لودر برای مقابله با سیل آماده داشت.

سید رضا حسینی نژاد خاطر نشان کرد: ارتش پشتوانه و نقطه‌ قوتی است که مردم و کشور از آن برخوردارند و همانگونه که در دوران دفاع مقدس، ارتش توانمندی و کارایی خود را به اثبات رساند، در زمان بعد از جنگ نیز ضمن حفظ آمادگی، رسالت پشتیبانی از مردم را به وضوح اثبات کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha