سامانه‌ ۱۳۷ در بارندگی ها به کمک شهرداری‌ آمد

رئیس شورای شهر سیرجان، گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری در ایام بارندگی کمک شایانی در کمک‌ رسانی و بحث ساماندهی معابر و آبگرفتگی‌ های سطح شهر سیرجان داشت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حسن خدامی پور در جلسه شورای شهر سیرجان با اشاره به بارندگی‌ های پیاپی و سیل‌ آسا در چند روز اخیر و وضعیت آبگرفتگی برخی معابر در سطح شهر و روستاها، گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری در ایام بارندگی کمک شایانی به شهرداری سیرجان در بحث در امداد رسانی، ساماندهی معابر و آبگرفتگی‌ های سطح شهر سیرجان داشت و مردم در این روزهای بارانی با سامانه ۱۳۷ تماس گرفتند و معابر مشکل‌ دار و آبگرفتگی‌ ها را اطلاع دادند.

وی افزود: هرکدام از اعضای شورای شهر، هنگام سرکشی به معابر و مکان‌ های آبگرفته در شهر، مشاهده کردند که نیروهای شهرداری مکان‌ ها را جهت کمک‌ رسانی پوشش داده‌ اند و این جای بسی خوشحالی‌ است.

رئیس شورای شهر سیرجان تصریح کرد: این موارد نشاندهنده‌ مزیت سامانه ۱۳۷ شهرداری‌ است که مردم از طریق این راه ‌ارتباطی در کوتاه‌ ترین زمان ممکن، می‌ توانند مشکلات شهری را منعکس کنند و امیدواریم مجموعه‌ شهرداری در آینده از طریق این سامانه بیشتر به مردم خدمت‌ رسانی کند و مردم بیش از پیش با مسئولان در ارتباط باشند.

رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری سیرجان نیز عنوان کرد: پرسنل سامانه ۱۳۷ در طول ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به مشکلات شهروندان هستند.


محمد حسین قاسمی افزود: در پی بارندگی‌ های اخیر بیشتر مشکلات شهروندان در خصوص آب گرفتگی معابر، شکستن درخت‌ ها، نشست کانال‌ های فاضلاب شهری و گودبرداری‌ های نا ایمن بود که به واحدهای مربوطه جهت رفع مشکلات مردم ارجاع داده شد.


وی خاطر نشان کرد: سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی میان شهروندان و شهرداری سیرجان است که مردم در زمان بروز مشکلات و در جهت رفع آن می‌ توانند با این سامانه تماس حاصل نمایند، تا در اسرع وقت مشکلات آنان برطرف گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha