استقرار ۲ پایگاه سیار واکسیناسیون کرونا در کرمان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از استقرار ۲ پایگاه سیار واکسیناسیون کرونا در حسینیه ثارالله و گلزار شهدای شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر محسن بارونی، گفت: بر اساس تکلیف حوزه بهداشت در زمینه تزریق واکسن کرونا به ویژه دوز یادآور و همچنین دسترسی آسان مردم به واکسن، همزمان با شب تاسوعای حسینی و در هشتمین شب ماه محرم ۲ پایگاه سیار واکسیناسیون در حسینیه ثارالله و گلزار شهدای شهر کرمان مستقر شدند.

وی افزود: این پایگاه‌ ها تا روز عاشورا از ساعت ۷ صبح تا ۲۲ در این مکان‌ ها مستقر خواهند بود و عزاداران می‌ توانند با مراجعه نسبت به تزریق واکسن کرونا به ویژه دوز یادآور اقدام کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان یادآور شد: همه واکسن های در دسترس هم اکنون در این دو پایگاه سیار موجود است و قرار است در دهه دوم ماه محرم نیز این پایگاه‌ های سیار دایر شوند.

استقرار ۲ پایگاه سیار واکسیناسیون کرونا در کرمان


شایان ذکر است‌؛ همزمان با راه اندازی این دو پایگاه سیار سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و سرهنگ پاداش جانشین ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه ثارالله استان کرمان با حضور در این پایگاه‌ ها ضمن بازدید، دوز یادآور واکسن کرونا را دریافت کردند.

همچنین دکتر مهدی احمدی نژاد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در راستای اجرای بهتر فعالیت این پایگاه ها، از این دو پایگاه بازدید کرد.

استقرار ۲ پایگاه سیار واکسیناسیون کرونا در کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha