پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان زنجان به مناسبت فرارسیدن ۱۷مرداد روز خبرنگار

فرارسیدن روز خبرنگار و همزمانی با سوگواری سالار و سید شهیدان ابا عبدالله الحسین علیه السلام که خود حقیقتی است پایدار که تولید معنا کرده ورویداد و خبری اثربخش  و ماندگار ساخته که با گذر قرن ها هنوز دل عاشقان قهرمان کربلا را به درد می آورد، یاداور تأثیرگذاری و ایجاد هم افزایی یک پیام است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان،رسانه ها نقش بی بدیل و انکارناپذیری را در ترویج و اشاعه یک فرهنگ در جامعه دارند و از سویی کمک به نیازمندان و یاری بخشی به ناتوانان خود یک فرهنگ جمعی و نیکو در جامعه اسلامی ایران است که بسیاری از فعالیتهای بهزیستی را تحت الشعاع قرارداده و از بسیاری از مشکلات گره گشایی می کند.

ایجاد پیام و تولید محتوا در زمینه های چون کمک به کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، مناسب سازی معابر برای حضور افراد دارای معلولیت، کنترل و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و. ‌.....از نقطه های نورانی پیوند رسانه و بهزیستی است که میتواند نتایج بسیارخوبی را در رسیدن به جامعه ای مطلوب ایفا نماید.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار و بزرگداشت مقام اصحاب رسانه از همه کنشگران عرصه رسانه که یار و یاور این اداره کل در عرصه گردش شفاف و صحیح اطلاعات و پوشش اخبار و فعالیتهای بهزیستی اعم از مسائل اجتماعی، مشکلات افراد دارای معلولیت، آگاهسازی در زمینه ی پیشگیری از معلولیت ها و ... درعرصه بهتر زیستن جامعه هدف هستند، تقدیر نموده و و از درگاه خداوند متعال کمال تندرستی و دوام توفیقات را آرزومندم.

سلمان حسینی

مدیرکل بهزیستی استان زنجان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha