پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به مناسبت روز خبرنگار

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، از اصحاب رسانه قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ متن پیام محسن روحی به شرح ذیل است:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ: نون و سوگند به قلم و آنچه می‌ نویسند

کربلا در کربلا می‌ ماند اگر زینب(س) نبود

عاشورا واقعه‌ ای به عظمت کل تاریخ؛ روزی که ثارالله بر نفسانیت غلبه و اوج آزادگی را بر تارک تاریخ تا ابد ماندگار کرد. روزی که جهاد و شهادت به اوج خود رسید و زنان و مردان و کودکان هر کدام به زیبایی از خود گذشتند، تا دین خدا را زنده نگه دارند. زیبایی‌ ای که جز با کلام زینب(س) نمی‌ توان به آن پی‌ برد، بزرگ پیام رسان آزادی و آزادگی، مجاهد تبیین، منتقل کننده پیام عاشورا، کسی که با هوشمندی و آگاهی در عرصه جهاد تبیین روشنگری کرد تا عَلَم بر زمین نماند.

روایتگر کربلا رسالتی بس خطیر برعهده داشت تا امر ولایت را صادقانه، مسئولانه و جهادگرانه به گوش جهانیان برساند. امروز نیز خبرنگاران در قامت طلایه‌ داران پیام‌ رسانی صحیح و درست به مردم تلاش می‌ کنند و به تاسی از زینب کبری(س) در راه دفاع از حق و حقیقت در جنگ نابرابر دشمن که فرهنگ و رسانه‌ را دست مایه‌ ای برای رسیدن به اهداف شوم خود به کار گرفته‌ است، ایستاده‌ اند.

تقارن روز عاشورا و هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار فرصت مغتنمی است برای قدردانی از مجاهدانی که با سخت‌ کوشی و تلاش شبانه‌ روزی، پیگیری دقیق، تحلیل مسائل و روشنگری در صف مقدم مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن ایستاده‌ اند.

با قدردانی از تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه، توفیق روز افزون این جهادگران را از خداوند متعال مسئلت دارم.

محسن روحی
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha