آغاز به کار مرکز پایش و نظارت بر عملکرد سامانه آرد و نان استان کرمان

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، گفت: در راستای طرح هوشمند سازی اختصاص یارانه نان، مرکز پایش و نظارت بر عملکرد سامانه آرد و نان استان کرمان از امروز آغاز به کار نمود. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حسین مهرابی، هدف از این طرح و راه‌اندازی مرکز را بررسی دقیق عملکرد نانوایی‌ ها و جلوگیری از توزیع و عرضه خارج از شبکه آرد و نان در استان عنوان کرد.

وی افزود: مرکز پایش و نظارت بر عملکرد سامانه آرد و نان کرمان، با حضور نمایندگان معاونت اقتصادی استانداری و ادارات کل تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، غله و صنعت، معدن و تجارت از امروز سه‌شنبه ۱۸ مرداد ماه آغاز به کار نمود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، با اشاره به نصب ۲ هزار و ۵۸ دستگاه کارتخوان هوشمند نان در استان، تصریح کرد: خودپردازهای بانک سپه در نانوایی‌ ها نصب شده و به صورت روزانه اطلاعات مربوط به تراکنش ها، صاحب کارت، میانگین فروش و دیگر اطلاعات نانوایی‌ ها را جمع‌ آوری و تحلیل می کنند.

مهرابی، اظهار داشت: نانوایی‌ هایی که فروش خارج از قاعده داشته باشند؛ از جمله پخت خارج از ساعت، میزان آرد دریافتی، میزان فروش نان، تراکنش های نا متعارف و سایر تخلفات دیگر، شناسایی شده و به فرمانداری های مربوطه اطلاع داده و معرفی می‌ شوند.

وی ادامه داد: براساس لیست ارسالی تخلفات به فرمانداری ها، نانوایی‌ ها مورد بازرسی و نظارت قرار می‌گیرند، تا از توزیع خارج از شبکه آرد و نان و تخلفات دیگر جلوگیری شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، تاکید کرد: این مرکز تا زمانی که خطاها به صفر برسد، فعال است و برخورد با نانوایی‌ های متخلف از جمله قطع سهمیه آرد و غیره صورت می‌ گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha