قلعه‌نویی: شاید دو خرید دیگر داشته باشیم

سرمربی گل گهر می‌گوید این تیم در اردوی ترکیه به اهداف خودش رسیده و آماده شروع لیگ برتر است.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، امیر قلعه‌نویی که انگیزه بالایی برای لیگ بیست و دوم دارد امروز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتور حاضر شد و در ابتدای صحبت هایش گفت: روز خبرنگار را به خبرنگاران اصیل که برای ساختن جامعه قلم زدند و از زندگی و جوانی خودشان گذشتند تبریک می‌گویم.

او سپس درباره تقابل فردای گل گهر و تراکتور عنوان کرد: خیلی خوشحالیم که لیگ شروع شده‌ است. معمولا در هفته های اول به این دلیل که شناخت تیم ها از یکدیگر کمتر است، بازی ها سخت تر است.

قلعه‌نویی افزود: به تیم خوب تراکتور خوش‌آمد می‌گویم؛ می‌دانیم امسال برخلاف سال با کادرفنی و بازیکنانی که جذب کرده‌اند، تیم بسیار خوبی تشکیل داده‌اند اما ما هم گل گهر هستیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدواریم فردا با ارائه یک بازی خوب، سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی گل گهر درباره وضعیت این تیم توضیح داد: درست است که یارهای زیادی از ما جدا شدند ولی مهم ترین کار ما این بود که شاکله تیم‌مان را حفظ کردیم و چند بازیکن هم به ما اضافه شدند که امیدواریم بتوانیم جایگزین های خوبی برای جداشده ها باشند.

قلعه‌نویی در خصوص اردوی گل گهر در ترکیه و تاثیر آن در هماهنگی این تیم گفت: اردوی ترکیه اردوی خوبی بود و بازی آخر با ایوب اسپور کمک زیادی به ما کرد و دستاورهای خیلی خوبی داشت. از باشگاه تشکر می‌کنیم که هم در حفظ شاکله تیم و هم اجرای برنامه ها عملکرد خوبی داشتند. بازیکنانی را که می‌خواستیم جذب کردیم و تا زمان هست، تغییرات‌مان هم ادامه دارد و شاید یکی دو بازیکن دیگر هم جذب کنیم. در مجموع ما در اردوی ترکیه به اهدافی که داشتیم رسیدیم.

وی در پایان درباره شرایط محروم و مصدومان گل گهر برای بازی با تراکتور گفت: در مورد محروم بلاتکلیف هستیم و نمی‌دانیم داریم یا خیر ولی مصدوم نداریم و همه بازیکنان در شرایط خوبی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha