اهدای زمین به خانواده های کرمانی صاحب چهار قلو

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در سفر خود به استان کرمان، از خانه دار شدن ۲ خانواده کرمانی صاحب ۴ قلوها، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ انسیه خزعلی عصر جمعه ۲۱ مرداد ماه در بازدید از یکی از خانواده‌ های صاحب چهار قلو در کرمان، یکی از سیاست های اصلی دولت را حمایت از خانواده‌ ها دانست و گفت: افزایش آمار تشکیل خانواده و ازدواج از برنامه‌ های دولت محسوب می‌ شود و تسهیلات خوبی در اختیار زوج‌ های جوان قرار می‌ گیرد.

وی بر اهمیت سیاست افزایش جمعیت تاکید کرد و افزود: یکی از مهم ترین عوامل افزایش جمیعت تشکیل خانواده‌ های پایدار است و سیاست‌ های ما نیز در راستای تشکیل خانواده‌ های پایدار و افزایش جمعیت است.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، اعلام کرد: دو زمین برای این خانواده‌ ها در نظر گرفته شده است که به آنان واگذار و تسهیلات کم بهره جهت ساخت مسکن به آنان اعطا خواهد شد.

خزعلی در جلسه هم اندیشی زنان استان کرمان نیز گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بانوان در حوزه‌ های مختلف، از جمله: آموزش فنی و حرفه ای، حوزه علمیه، کشاورزی، شرکت‌ های دانش بنیان، کار آفرینی و مراکز ناباروری اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: تسهیلات خوبی در اختیار زوج های جوان دارای فرزند قرار می گیرد.

همچنین پدر این چهارقلوها، تصریح کرد: به خانواده‌ های صاحب چهار یا پنج قلو، اعلام شد که خودرو با قیمت در کارخانه بدون قرعه‌ کشی تعلق گیرد، اما در سایت که برای ثبت‌ نام می‌ روید، خبری از این موضوع نیست.

وی بیان کرد: قرار بود با به دنیا آمدن بچه‌ ها برخی از مشکلات ما از جمله مسکن حل شود، اما خانه‌ ای که در آن زندگی ‌می‌ کنیم صاحبخانه لطف کرد و پول پیش نگرفت و گفت تا زمانی که مشکل مسکن ما حل می‌ شود، اینجا باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha