تخصیص اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی جهت احداث‌ بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی بم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بم، از تخصیص بودجه ۵۰۰ میلیارد تومانی جهت احداث بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی این شهرستان، در سفر ریاست جمهوری به این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان، مازیار اویسی، گفت: طرح نیمه تمام بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی شهر بم، تاکنون زیر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اما به دلیل اهمیت ویژه آن برای شرق استان کرمان جزء مصوبات سفر ریاست جمهوری در حوزه بهداشت و درمان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در چهار شهرستان شرقی استان کرمان تنها یک بیمارستان ۹۶ تختخوابی پاستور واقع در شهر بم در حال ارائه خدمات به این شهرستان‌ ها است.افزود: واقع شدن این شهرستان در مسیر ترانزیتی جنوب شرق و همچنین قرار گرفتن در مسیر همسایه‌ های شرقی کشور مشکلات زیادی ایجاد کرده که نیاز به تسریع در تعیین تکلیف و ساخت این بیمارستان دیده می‌ شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بم، اظهار کرد: عملیات اجرایی این بیمارستان که جزء طرح های ملی به شمار می رود، در سال ۹۶ آغاز شد، اما به دلایل مختلف هنوز به سرانجام نرسیده است و تنها بهره بردار این طرح، دانشگاه علوم پزشکی بوده است.

اویسی ابراز داشت: هزینه احداث این طرح بزرگ بهداشتی درمانی با این عظمت، بالغ بر چهار برابر هزینه درآمد یکسال دانشگاه علوم پزشکی بم است.

وی در خاتمه، از اختصاص بودجه به ساخت خوابگاه دانشجویی دختران واقع در منطقه اقتصادی ارگ جدید، جهت دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان در راستای کاهش تعداد خوابگاه های کانکسی خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha