کشف بیش از ۷۰۰ کیلو مواد مخدر طی دو عملیات جداگانه در استان کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان، از کشف دو محموله تریاک جمعا به میزان ۷۵۰ کیلوگرم با رشادت های ماموران نیروی انتظامی در شرق و جنوب این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری، گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ و حمل محموله‌ مواد مخدر از سیستان و بلوچستان به مقصد مرکز استان کرمان پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس شهرستان بم قرار گرفت.


وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی قضایی در قالب چند تیم نسبت به پایش محور بم_ زاهدان اقدام کردند، که در بازرسی از خودروهای عبوری مشخص شد خودرو مدنظر قبل از ایست و بازرسی پلیس راه بم - زاهدان در حال دور زدن است که بعد از مشاهده ماموران قصد متواری شدن از صحنه را داشت.

مقام عالی انتظامی استان کرمان، خاطر نشان کرد: ماموران بلافاصله طی یک عملیات تعقیب و مراقبت با شلیک دقیق به لاستیک‌ های خودرو موفق شدند آن را متوقف کنند که در بازرسی از خودرو ۵۴۳ کیلوگرم تریاک کشف و در این زمینه ۲ نفر متهم دستگیر شدند.

سردار ناظری تصریح کرد: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس استان البرز و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های کهنوج و رودبار جنوب مقدار ۲۰۷ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک کشف و از انتقال آنها به مرکز کشور جلوگیری شد.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کهنوج و رودبار جنوب با هماهنگی قضایی به محورهای حوزه استحفاظی اعزام و با کنترل خودروهای عبوری به صورت نامحسوس، ابتدا خودرو پژو ۴۰۵ اسکورت که حامل یک زن و شوهر به همراه ۲ کودک خردسال بود را شناسایی و توقیف کردند و در ادامه ماموران خودرو پراید مورد نظر حمل مواد مخدر را شناسایی کردند و به راننده دستور ایست دادند که این فرد بدون توجه به حضور پلیس از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان، اظهار کرد: در ادامه در پی تعقیب و مراقبت ماموران، این خودرو در یکی از روستاها به صورت رها شده کشف و در بازرسی از آن ۲۰۷کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک کشف شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha