سارق اماکن خصوصی و دولتی جیرفت با بیش ۴ میلیارد ریال اموال سرقتی دستگیر شد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت از دستگیری یک سارق اماکن دولتی و خصوصی با کشف چهار میلیارد ریال اموال سرقتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ عزت الله عبدلی نسب با بیان اینکه در پی وقوع سرقت از اماکن دولتی و خصوصی حوزه پاسگاه انتظامی حسین آباد شهرستان جیرفت موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت، گفت: در اجرای این ماموریت، ماموران پاسگاه انتظامی حسین آباد پس از بررسی های اطلاعاتی سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی افزود: اموال سرقتی شامل اسپیلت، یخچال فریزر، آب گرمکن، سنگ فرز، دریل، لوله و اتصالات آب رسانی، کود شیمیایی و ترانس جوش، جمعا به ارزش چهار میلیارد ریال از مخفیگاه این سارق کشف و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه این متهم به مراجع قضایی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: بی توجهی به توصیه های پلیسی و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگهداری از اموال؛ از عواملی است که زمینه ساز وقوع سرقت و لازم است شهروندان در پیشگیری از سرقت بیش از پیش، این توصیه ها را مورد توجه قرار دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha