آغاز به کار مرکز درمان ناباروری جنوب کرمان، در آینده ای نزدیک

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جیرفت، گفت: مرکز درمان ناباروری در جنوب کرمان تا پایان شهریور ماه سالجاری در شهر جیرفت راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکترعلی اصغر خیرخواه در جلسه شورای مدیران دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، گفت: سفر اخیر رئیس جمهور به استان کرمان، سفر مصوبات خوبی داشت و رئیس جمهور با همه سختی‌ ها در بین مردم منطقه حضور یافت.

وی با اشاره به اخذ مجوز افزایش تخت‌ های بیمارستانی جنوب کرمان، افزود: دستگاه آنژیو گرافی به زودی در بیمارستان جیرفت به عنوان خدمتی ماندگار راه‌ اندازی می‌شود و با پیگیری‌ های انجام گرفته مرکز تحقیقات کهنوج در زمینه جانوران زهرآگین جنوب شرق راه‌اندازی می‌ شود که دستاورد بزرگی برای تحقیقات منطقه است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جیرفت، در ادامه، گفت: مرکز ناباروری جنوب کرمان نیز تا پایان شهریور امسال در جیرفت راه اندازی خواهد شد.

دکتر خیرخواه با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در جنوب کرمان، تصریح کرد: رعایت نکات بهداشتی مهمترین اقدام در کنترل این بیماری است و امیدواریم تا در دو یا سه هفته آینده شاهد کاهش آمار بیماری باشیم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه امسال مدارس و دانشگاه‌ها حضوری برگزار می شود، برای افزایش سطح ایمنی جامعه باید واکسیناسیون گروه سنی دانش‌آموزان تکمیل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha