ترویج فرهنگ شهادت از مهمترین نقاط قوت نظام اسلامی است

فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره تنها شهید مدافع حرم شهرستان زرند با تسلیت شهادت امام حسین(ع ) وگرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: ترویج فرهنگ شهادت از مهمترین نقاط قوت نظام اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار محمد مارانی، گفت: افتخار کشور و نظام جمهوری اسلاممی ایران این بود که رزمندگان برای دفاع از ارزشهای نظام اسلامی از همه هستی خودگذشتند، تا این نظام و انقلاب ولایت فقیه زنده بماند.

وی در ادامه افزود: ما امشب در محفل شهدای بزرگوار خصوصا شهید مدافع حرم علی عظیمی هستیم و روح شهدا حاضر و ناظر بر ما هستند، شهدایی که جان خود را فدا کردند، تا ارزش های اسلامی حفظ شود.

فرمانده قرارگاه مدینه با اشاره به مدیریت حضرت امام(ره)، گفت: حضرت امام(ره) یک فرمانده نظامی نبود، اما مدیرت ایشان در دفاع مقدس و در عملیات‌ های مختلف به بهترین نحو بود.

سردار مارانی تصریح کرد: اگر فرماندهان نظامی در عملیات های دفاع مقدس مانند والفجر، کربلای ۵ ،۱۰ و عملیات رمضان و فتح خرمشهر به پیروزی رسیدند، به خاطر فرماندهی و مدیریت ایشان بود و اگر روزی امام فرمود رژیم بعث عراق و صدام سیلی خواهد خورد، بعد فتح خرمشهر بود که دشمن سیلی خورد و تا پایان جنگ پیروز میدان ما بودیم، چرا که امام فرموده بود، ما مامور به تکلیف هستیم نه نتیجه و رزمندگان به تکلیف خود عمل کردند.

وی خطاب به مردم ولایت مدار شهرستان زرند، خاطر نشان کرد: افتخار مردم شهرستان زرند این است که شهدایی همچون قربانزاده ، رشیدی ، کاربخش، تهامی ، و شهید مدافع حرم شهید علی عظیمی را دارد و این افتخاری برای شما مردم شهرستان و لشکر ثارالله است.

فرمانده قرارگاه مدینه، در ادامه به افتخار آفرینی لشکر خط شکن ۴۱ ثارالله اشاره نمود و ابراز داشت :لشکر ۴۱ ثارالله در هر ماموریتی که در عملیات های مختلف به او واگذار می شد، افتخار آفرین بود، چرا که فرماندهی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی داشت که موجب شد، این لشکر حماسه ای به یاد ماندنی از خود به یادگار گذارد.

سردار مارانی سپس به مدیریت و فرماندهی سردار سلیمانی چهره بین المللی جبهه مقاومت در عراق و سوریه اشاره نمود و بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان و انسانهایی تربیت شدند که برای مقابله با داعش و گروه های تکفیری، برای دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها مجاهدانه فداکاری کردند. داعشی که آمریکا راه اندازی کرد برای از بین بردن نظام اسلامی و شیعیان که برخی از مردم و مسولین گفتند که لزومی ندارد ما به جنگ داعش برویم.

وی بیان کرد: امام خامنه‌ ای (مدظله العالی) در این رابطه، فرمودند؛ اگر رزمندگان در دفاع از حرم نمی رفتند ما می بایست در مرزهای خودمان به جنگ با داعش می رفتیم، داعشی که هیچ بویی از انسانیت نبرده بود و چه جنایت هایی علیه مردم مسلمان سوریه و عراق کردند.

فرمانده قرارگاه مدینه، در خاتمه یادآور شد: حاصل دفاع مقدس صدور انقلاب بود، دفاع مقدسی که رزمندگان ما مظلومانه مجاهدت کردند تا انقلاب ‌نظامی اسلامی زنده بماند و یکی از برکات دفاع مقدس این بود که کشور عراقی که بیش از چهل و چند کشور صدام را حمایت کردند، امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان جمهوری اسلامی عراق است و این مدیرت و فرماندهی حضرت امام و فرماندهی امام خامنه ای مدظله العالی که بود سکان دار این نظام وانقلاب است.

سردار مارانی با بیان اینکه ترویج فرهنگ شهادت از مهمترین نقاط قوت نظام اسلامی است، تاکید کرد: قدر نظام و ارزشهای آن، ولایت فقیه و شهدا را بدانیم و از خداوند متعال می خواهیم مدیون شهدا و خانواده شهدا نشویم.

شایان ذکر است؛ در ابتدای این مراسم حجت الاسلام مهدی شجاعی امام جمعه زرند با تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حسین بن علی(علیه السلام) از حضور همه مردم ولایت مدار شهرستان زرند، مسئولین، خانواده معزز و مکرم شهداء خصوصا سردار مارانی فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر نمود.

این مراسم با چند برنامه فرهنگی، مدیحه سرایی ومداحی همراه بود و در حاشیه این مراسم نیز غرفه کتاب و ایستگاه صلواتی برپا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha