در جنگ نظامی پیروز شدیم، اما الان دوران جنگ فرهنگی است

فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه پاسداران در جمع مردم شهرستان بردسیر گفت: ما در جنگ نظامی پیروز شدیم، ولی الان دشمن جنگ فرهنگی را به راه انداخته است و خانواده های ما را نشانه رفته است، بنابراین خیلی باید مواظب باشیم توطئه های دشمن را به موقع بشناسیم و خنثی کنیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار سرتیپ محمد مارانی در گرامیداشت حماسه نهم دی ماه در جمع مردم شهرستان بردسیر اظهار کرد: دی ماه یاد آور چند جریان بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی می باشد، اولین جریان بحث دفاع مقدس و عملیات های بزرگی همچون کربلای چهار و پنج که عزیزان ما این دو عملیات مهم را از یاد نمی برند. دومین جریان شهادت سردار بزرگ و فرمانده عزیزمان سپهبد شهید پاسدار حاج قاسم سلیمانی بود که در دی ماه ۹۸ اتفاق افتاد، که سومین سالگرد این شهید عزیز با ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها همزمان شده است .

وی افزود: شهرستان بردسیر یکی از شهرستان های نیرو پرور در دوران دفاع مقدس بوده است، که بخشی از نیروی رزم لشکر ۴۱ ثارالله را تشکیل می دادند؛ چه عزیزانی که از ما خداحافظی کردند و چه عزیزانی که در جمع ما حضور دارند.

فرمانده قرارگاه مدینه تصریح کرد: مردم بردسیر به حق دین خود را به این انقلاب ادا کردند، در عملیات کربلای ۵ در نهر جاسم ما سخت ترین نبرد را داشتیم، که گردان ۴۲۱ آن از بچه های بردسیر بودند. من در آنجا دیدم که بچه ها سنگر نداشتند در مقابل آتشی که واقعا بی سابقه بود ایستادگی می کردند، تقریبا این ایستادگی و مقاومت یک هفته طول کشید که در نهایت منجر به پیروزی ما شد.

سردار مارانی تصریح کرد: ما در طول چهل سال انقلاب اسلامی سه پیروزی راهبردی را داشتیم، که در مقیاس جهانی بی سابقه و منحصر به فرد می باشد یکی از آنها پیروزی در دفاع مقدس می باشد و ما قبل آن نیز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) حکومتی ایجاد کرد که پیامبر گرامی اسلام به دنبال آن بود آن هم انقلاب دینی و معنوی بود که در مقابل تمامی استکبار و آمریکایی ها پیروز شد.

فرمانده قرارگاه مدینه عنوان کرد: پیروزی بعد پیروزی هشت سال جنگ بود، که همه کشورها در مقابل ما ایستادند و خواستند که صدام برنده جنگ شود و اسلام نابود شود، اما رزمندگان ما با رهبری امام این صحنه بزرگ را مدیریت کردند.

سردار مارانی ابراز داشت: اما پیروزی راهبردی سوم بحث محور مقاومت و جنگ نیابتی بود، که دنیا بر علیه اسلام شروع کرد، دشمنان خواستند پله پله جلو بیایند و حتی به ۵۰ کیلومتری مرزها هم رسیدند، اما به لطف خدا به هدف خود نرسیدند و ما پیروز شدیم.

وی بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی در دو پیروزی ما نقش بزرگ و کلیدی داشت؛ یکی در دفاع مقدس و دیگری در جبهه مقاومت که واقعا سهم بزرگی در این پیروزی ها داشتند.

فرمانده قرارگاه مدینه گفت: در دفاع مقدس سخت ترین و مشکل ترین عملیات ها را که هیچ فرماندهی آن را قبول نمی کرد؛ حاج قاسم سلیمانی با شجاعت کامل می پذیرفت و با توکل به خدا و ائمه اطهار به خصوص حضرت زهرا سلام الله علیها در تمامی آنها پیروز می شد. حاج قاسم در جاهایی وارد می شد که کسی فکرش را هم نمی کرد و به دل دشمن می زد.

سردار مارانی تصریح کرد: در کربلای ۵ وقتی حاج قاسم و نیروهایش به کانال ماهی رسیدند و آن منطقه را تصرف کردند، به فرمانده وقت سپاه سرلشکر محسن رضایی می گوید ما اینجا را تصرف کردیم؛ اصلا باور نمی کرد که در همان لحظه بی سیم می زند به شهید طیاری و می گوید کجا هستید شهید می گوید ما روی کانال ماهی ایستادیم باز هم باورش برایش سخت بود و این هنر حاج قاسم بود.

وی اظهار کرد: زمانی که خاک سوریه تقریبا ۹۰ درصد آن اشغال شده بود، حتی رئیس جمهور سوریه هم ترسیده بود و قصد فرار داشت، تمامی مردم سوریه به کوه ها فرار کرده بودند، در آنجا بود که حاج قاسم در ابتدا با پنجاه نیرو وارد خاک سوریه می شود و با طراحی عملیات و در نهایت رسیدن مابقی نیروها و نجات سوریه امید را به مردم سوریه بازگرداند.

این مقام مسئول یادآور شد: حاج قاسم بود که حزب الله لبنان، حشد الشعبی، انصارالله یمن، تیپ فاطمیون و حیدریون و... را تشکیل داد. این مرد بزرگ رسالت خود را به خوبی و کامل انجام داد و همه مردم مسلمان جهان مردم ایران راستی و چپی بی حجاب و کم حجاب و باحجاب و همه قشرهای دیگر او را دوست داشتند و در شهادت آن بزرگوار اشک ریختند و سوگواری کردند.

سردار سرتیپ محمد مارانی خاطر نشان کرد: ما در جنگ نظامی پیروز شدیم ولی الان دشمن جنگ فرهنگی را به راه انداخته است و خانواده های ما را نشانه رفته است، بنابراین خیلی باید مواظب باشیم توطئه های دشمن را به موقع بشناسیم و خنثی کنیم.

دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha