برگزاری دوره آموزش همگانی مباحث امدادی در نماز جمعه سیرجان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان از برگزاری سومین دوره بازآموزی همگانی امداد و کمک های اولیه، از سری برنامه های "طرح تابستانی شوق رویش"، این بار در نماز جمعه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مجید عرب قهستانی، گفت: با توجه به رسالت جمعیت هلال احمر مبنی بر آموزش امداد و کمک های اولیه به همه اقشار جامعه، جمعیت هلال احمر سیرجان در قالب طرح کشوری شوق رویش از ابتدای تابستان اقدام به برگزاری دوره های بازآموزی امداد و کمک های اولیه در بین آحاد جامعه نموده است.

وی افزود: سومین دوره باآموزی مباحث امدادی شامل ارزیابی صحنه و مصدوم، کنترل علائم حیاتی و احیاء قلبی ریوی، صبح امروز مورخ ۲۸ مرداد ماه در محل حسینیه امام خمینی(ره) این شهرستان قبل از مراسم نماز جمعه برگزار شد و جمع کثیری از نمازگزاران در این دوره آموزشی شرکت کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر سیرجان، خاطر نشان کرد: در حاشیه این مراسم، ایستگاه سلامت شامل کنترل قند خون و فشار خون نیز توسط واحد جوانان، دایر شد.

شایان ذکر است، طی مراسمی جداگانه بمناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن، رئیس و اعضای جمعیت هلال سیرجان به دیدار محمود تانوردی نسب از آزادگان سرافراز و بازنشستگان این جمعیت رفته و با اهداء لوح سپاس از وی تقدیر به عمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha