پیام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مناسبت روز پزشک

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پیامی فرا رسیدن اول شهریور ماه سالروز تولد حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک را گرامی داشت و از تلاش ها و زحمات پزشکان، اساتید و دانشجویان پزشکی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ متن پیام دکتر مهدی احمدی نژاد به این شرح است:

به نام خداوند جان آفرین

افتخاری نصیبم شده است به بهانه یکم شهریور ماه سالروز تولد حکیم ابوعلی سینا روز پزشک را خدمت عزیزانی که در این راه گام نهاده و مشغول خدمت رسانی به مردم شریف هستند و دانشجویانی که قدم در این راه نهاده اند تبریک عرض نمایم و از تلاش ها و مجاهدت های شما عزیزان در راه خدمت به همنوعان قدردانی کنم.

امروز فرصتی مغتنم برای سپاسگزاری از خدمات کسانی است که در عرصه پزشکی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و آموزش پزشکی گام برداشته و در سلامت جامعه و بیماران نیازمند ایثارگرانه و متعهدانه خدمت می کنند.

هیچ قلمی و هیچ زبانی از عهده توصیف این فداکاری ها و جانفشانی ها بر نمی آید و با هیچ پاداش دنیایی هم قابل جبران نیست، بویژه تلاش های شما عزیزان در دوران همه گیری کرونا.

در این فرصت جا دارد یادی داشته باشیم از پزشکان بزرگ دیار کریمان که نام خود را در تاریخ پزشکی جاودانه کردند، پزشکانی که با شهادت و جانبازی خویش هویت ملی و دینی خود را به کمال رساندند، پزشکانی که محدودیت را به جان خریدند و در مناطق کم برخوردار استان خدمت رسانی می کنند و پزشکانی که عصاره جان خود را در تربیت جانشینان در طبق اخلاص نهادند.

ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های شما عزیزان، سلامتی، سربلندی و شادی یکایک شما را از خداوند منان خواستارم.

دکتر مهدی احمدی نژاد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha