کارخانه معادن شرکت ملی مس ایران در جنوب کرمان احداث می شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، گفت: عملیات اجرایی احداث کارخانه جهت معادن شرکت ملی مس ایران در جنوب کرمان بزودی آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان‌؛ مسلم مروجی فرد در حاشیه دیدار با دکتر رستمی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران، بیان کرد: معدن مس کرور در شهرستان عنبرآباد، معدن مس دلفارد در شهرستان جیرفت و همچنین ۵ محدوده مس در شهرستان قلعه گنج متعلق به شرکت ملی مس ایران هستند.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی معدن مس کرور از دی ماه گذشته با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز شده است، افزود: در این جلسه قرار شد مسئولان شرکت ملی مس طی روز های آینده با حضور در جنوب کرمان، عملیات اجرایی فاز دوم جاده معدن کرور و احداث کارخانه برای معادن مس کرور و دلفارد را آغاز نمایند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، خاطر نشان کرد: در این جلسه همچنین مقرر شد که تا آبان ماه سال جاری، توسط شرکت ملی مس ایران دستگاه های حفاری برای اکتشاف و تعیین ذخیره معدن رمشک در محل این معدن مستقر شوند.

مروجی فرد با اشاره به پتانسیل معدنی جنوب کرمان اظهار داشت: معادن و کارخانه های مس جنوب کرمان می توانند زمینه توسعه و پیشرفت این منطقه را فراهم نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha