افتتاح ساختمان جدید اورژانس بیمارستان دکتر غرضی سیرجان

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان از افتتاح ساختمان جدید بیمارستان تامین اجتماعی دکتر غرضی سیرجان همزمان با دومین روز از هفته دولت با حضور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر علی یعقوبی پور، گفت: ساختمان جدید اورژانس بیمارستان دکتر غرضی سیرجان با زیربنای یک‌ هزار و ۵۰۰ متر مربع با هزینه ۱۸۰ میلیارد ریال از اعتبارات بیمارستان به اتمام رسیده، که ظرفیت پذیرش آن از ۲۸ تخت به تعداد ۳۹ تخت افزایش یافته است و امروز بمناسبت هفته دولت این ساختمان جدید جهت کمک به بهبود و ارتقاء نظام سلامت سیرجان به بهره برداری رسید.

دکتر هاشمی مدیر عامل سازمان تأمین‌ اجتماعی کشور نیز با بیان اینکه در شهرستان سیرجان ۸۰ درصد مردم تحت پوشش بیمه تأمین‌ اجتماعی قرار دارند، گفت: اورژانس بیمارستان تأمین‌ اجتماعی سیرجان از اورژانس‌های مجهز در استان و منطقه است.

افتتاح ساختمان جدید اورژانس بیمارستان دکتر غرضی سیرجان

وی افزود: در جریان عملیات ساخت اورژانس بیمارستان، بخش زایمان این بیمارستان نیز ارتقا پیدا کرده است و سازمان تأمین‌ اجتماعی موضوع ساخت پلی‌ کلینیک را در سیرجان در آینده در حال بررسی دارد.

گفتنی است؛ شعبه تأمین‌ اجتماعی سیرجان، تعداد ۹۰ هزار بیمه‌ شده اصلی، قریب به ۶ هزار کارگاه فعال، ۲۲۵ هزار بیمه‌ شده تبعی و بالغ بر ۱۳ هزار نفر مستمری بگیر را تحت پوشش دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha