تجدید میثاق سرپرست فرمانداری و مدیران ادارات سیرجان با شهدا

همزمان با آغاز هفته دولت، امام جمعه سیرجان بهمراه سرپرست فرمانداری ویژه و سایر مدیران و مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان، با حضور در گلزار شهدا با آرمان های شهدای والامقام تجدید میثاق کرده و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشتند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ در اولین روز از هفته دولت، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان پس از حضور در گلزار شهدا، با حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت، به ارایه توضیحاتی در خصوص روند اقدامات و فعالیت‌ های ادارات، نهادها و طرح‌ های در دست احداث شهرستان در هفته دولت پرداخت و گفت: طی سال جاری برنامه های مهمی همچون طرح اقدام ملی مسکن، بهداشت و درمان، خدمات شهری و ... در دستور کار قرار گرفت، که با همت و تلاش مدیران و مسوولان شهرستان سیرجان طی روزهای پیش رو در هفته دولت به بهره برداری می رسند.

اتصال نانوایی های سیرجان به کارت خوان هوشمند

علی یعقوبی پور افزود: ۳ دستور کار مهم "اصلاح قیمت‌ ها" به دستور رئیس جمهور بر اساس سیاست کلی کشور، "رصد قیمت‌ ها و تخصیص کالاهای اساسی" و "اصلاح یارانه آرد"(که بیش از ۹۵ درصد نانوایان سیرجان به دستگاه پی او اس متصل شده که می شود اطلاعات جامع و دقیقی همچون تعداد نان و مصرف آرد، تراکنش ها و روزهای فعالیت را رصد و در اختیار شورای آرد و نان شهرستان قرار داد)، در دستور کار قرار گرفت و عملیاتی شد.

وی ادامه داد: در خصوص تامین کالاهای اساسی تدابیری اندیشیده شده است و این موضوع هر هفته در ستاد تنظیم بازار استان کرمان مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان در ادامه همچنین به مسایل و موضوعاتی همچون طرح انتقال آب به شهرستان سیرجان و تامین ذخایر آبی، عدم توازن در عرضه و تقاضای مسکن(قیمت و اجاره مسکن) و ... پرداخت و تصریح کرد: در هفته دولت برای هر روز آن برنامه‌ هایی در نظر گرفته شده است.

خدمتگزاری به مردم عبادت است

در این نشست همچنین حجت الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه سیرجان با تبریک هفته دولت، خدمتگزاری به مردم را عبادت و عمل صالح برشمرد و یادآور شد: مدیران باید با ایمان، تقوا و اخلاص به مردم خدمت کنند.

وی افزود: جهاد تبیین، دلگرمی مردم به انقلاب و نظام است؛ مدیران باید پیشرفت های حاصل شده، توسعه و آبادانی و در مجموع تمام فعالیت های خود را به موقع و دقیق به مردم اطلاع رسانی کنند تا دشمنان با دیدن پیشرفت های کشور و خدمات ارایه شده به ملت، مایوس شوند.

امام جمعه سیرجان تصریح کرد: خدمات انجام شده به مردم سیرجان در مباحث مختلف قابل مشاهده و از ارزش بالایی برخوردار است که نمونه بارز آن می توان به مدیریت بحران سیل اخیر اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha