۵ کشته و ۱۰ مصدوم طی حادثه واژگونی خودرو حامل اتباع افاغنه در محور فهرج به زاهدان

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بم از حادثه واژگونی یک دستگاه پژو سواری ۴۰۵ حوالی محور شورگز فهرج و مصدومیت و کشته شدن مجموعا ۱۵ نفر از اتباع افغانستان در این خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ فریدون علیپور گفت: واژگونی خودروی حامل اتباع بیگانه (افاغنه) در ۳۵ کیلومتری محور زاهدان به فهرج که بامداد امروز رخ داد، ۵ کشته و ۱۰ مصدوم برجای گذاشت.

وی در تشریح جزئیات این حادثه، افزود: ساعت ۵:۲۴ دقیقه صبح امروز در پی دریافت گزارش واژگونی یک دستگاه پژو سواری ۴۰۵ حوالی شورگز از توابع شهرستان فهرج حامل اتباع بیگانه(افاغنه)، بلافاصله از نزدیک‌ ترین پایگاه‌ های اورژانس ۱۱۵ تعداد پنج دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان این حادثه پس از رهاسازی توسط هلال احمر به بیمارستان پاستور بم انتقال پیدا کردند.

۵ کشته و ۱۰ مصدوم طی حادثه واژگونی خودرو حامل اتباع افاغنه در محور فهرج به زاهدان

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی ومدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بم، تصریح کرد: این حادثه ۵ فوتی داشت که شامل یک دختر بچه چهار ساله، یک زن ۳۰ ساله و سه مرد در رده سنی ۳۷ تا ۴۰ سال هستند که همگی قبل از رسیدن آمبولانس به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرده بودند.

علیپور با بیان اینکه ۱۰ نفر نیز در این حادثه مصدوم شدند، خاطر نشان کرد: حال عمومی ۲ نفر از مصدومان نامساعد گزارش شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha