فاز نخست سالن برگزاری مراسمات در آرامستان سیرجان افتتاح شد

شهردار سیرجان از افتتاح فاز نخست سالن برگزاری مراسمات آرامستان بهشت رضا این شهرستان به مساحت پنج هکتار بمناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی‌ اکبر کریمی پور ساخت سالن برگزاری مراسم را بخش اول از ۵ هکتار طرح توسعه‌ی امکانات رفاهی آرامستان سیرجان دانست و گفت: این سالن با ۱۵۰۰ متر مربع مساحت، طبق برنامه‌ زمان‌ بندی، آمادگی برگزاری سه مراسم را به صورت همزمان دارد.

وی افزود: بحث محوطه‌ سازی، پارکینگ، محل اقامه‌ نماز دارای سایه‌ بان، ایجاد امکانات رفاهی از جمله احداث رستوران با همکاری بخش خصوصی و برطرف کردن معضل ترافیکی جزء برنامه‌ های دیگر توسعه‌ِ آرامستان است.

شهردار سیرجان در ادامه از استقرار بخش اداری سازمان آرامستان ها اعم از پزشک‌ قانونی، بانک و... جهت جلوگیری از معطلی و کاهش تردد مردم و انجام کلیه خدمات مربوط به اموات‌ در همین مکان خبر داد.

کریمی پور ضمن اشاره به گلایه مردم در بحث ایجاد ترافیک در روزهای پنجشنبه و جمعه در ورودی و نیز داخل محدوده آرامستان، گفت: در فاز بعدی طرح‌ های توسعه‌ی امکانات رفاهی آرامستان سیرجان، بحث ایجاد دو پارکینگ بزرگ و اصلاح معابر ورودی و خروجی در دستور کار است.

وی بحث ترافیک جاده آرامستان(جاده بلورد) را معضلی دیگر دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به تاکید شورای شهر در خصوص رفع این مشکل، قرار است مسیر تردد مردم به آرامستان از شهر اختصاصی شود؛ که پس از انجام مطالعات و تایید مشاور، بحث ارتباط بلوار قائم به آرامستان در برنامه‌ های آتی شهرداری قرار خواهد گرفت و حجم ترافیک در این مسیر کاهش خواهد یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha