گام مسئولان برای صنعتی شدن طبس/زیرساخت‌های آب و برق توسعه می یابد

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی از پیگیری‌های جدی برای توسعه زیرساخت‌های آب و برق در راستای توسعه صنعتی شدن شهرستان طبس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، حجت الاسلام مجید نصیرایی ظهر امروز در مراسم بهره برداری از پست ۱۳۲.۲۰ کیلو ولت طبس بیان کرد: خبر خوش انتقال آب از دریای عمان به استان خراسان جنوبی و شهرستان طبس به زودی خواهد رسید و سفر دوم ریاست جمهور به خراسان جنوبی هم دست‌آوردهای خوبی به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور نیازهای شهرستان‌های غرب خراسان جنوبی به طور جدی پیگیری می‌شود، افزود: در این راستا برای پیشبرد طبس به سمت صنعتی شدن توسعه زیرساخت‌های آب و برق به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

استاندار خراسان جنوبی هم در این مراسم شهیدان رجایی و باهنر را بهترین الگوی مدیریت صحیح و عدالت‌محور و انقلابی برشمرد و گفت: هرچند عمر دولت شهید رجایی کوتاه بود اما بیشترین دست‌آورد اخلاقی و مدیریتی برای کشور داشت.

جواد قناعت توجه عادلانه دولت سیزدهم به کل کشور را قابل تقدیر برشمرد و گفت: برخی استان‌هایی که در شاخص‌های توسعه عقب مانده‌اند به طور خاص مورد توجه دولت بوده و این کمبود و عدم توسعه را باید کسانی پاسخگو باشند که بیش از ۳۰ سال مدیریت اجرایی کشور را عهده‌دار بودند.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۳۶ سال کشور در مدیریت یک جناح خاص بوده که تا امروز ارزش پول ملی ایران را کاهش دادند و وضعیت معیشتی مردم را به این روزهای سخت رسانده‌اند.

قناعت افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد به عنوان سه مرکز حساس اقتصادی کشور سال‌ها است تحت مدیریت تفکر لیبرالی بوده و در واقع باید پاسخگوی وضعیت موجود باشند.

وی با اشاره به صنعت برق برای شهرستان طبس، اظهار کرد: پست برق ۱۳۲ و ۴۰۰ در دولت دهم و پست ۱۳۲.۲۰ برق صنعتی در دولت سیزدهم بهره‌برداری شد که در هر دو دوره مدیریت تحت تفکر انقلابی است.

امام‌جمعه طبس در این برنامه از نگاه عدالت‌محور و مدیریت انقلابی استاندار خراسان جنوبی قدردانی کرد و گفت: شأن مسئولان در بیان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، خدمتگزاری مردم است.

حجت الاسلام محمدرضا محمدی افزود: به برکت انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها دارای رشد فزاینده هستیم و امروز شاهدیم که ۹۹.۵ درصد کشور از نعمت برق برخوردار هستند که انجام و بیان اینگونه خدمات موجب امیدآفرینی و در راستای تحقق جهاد تبیین است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha