افتتاح ۶ طرح آبیاری و عمرانی در سیرجان

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان با بیان اینکه مجموعا ۹۰ طرح طی هفته دولت در این شهرستان افتتاح خواهد شد، از افتتاح ۶ طرح آبیاری و عمرانی در سیرجان و بلورد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی‌ یعقوبی پور صبح امروز در مراسم افتتاح سالن اجتماعات آرامستان سیرجان گفت: بمناسبت هفته دولت سالن آرامستان شهرداری سیرجان با زیربنای ۱۵۰۰ مترمربع و ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری سیرجان افتتاح شد و سایر مراحل این طرح نیز در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

وی افزود: طرح آبرسانی به روستای مهدی‌ آباد بلورد با ۶ هزار و ۱۰۰ متر لوله‌ گذاری انجام شده و ۹ میلیارد ریال از اعتبارات شرکت آبفای سیرجان هزینه شده است، که امروز با افتتاح این طرح، ۴۰ خانوار با جمعیت ۱۵۰ نفر از آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

سرپرست فرمانداری سیرجان ادامه داد: پارک شهدای گمنام شهرداری بلورد هم با هزینه ۱۵ میلیارد ریال از اعتبارات بخشداری بلورد و با ۵ هزار مترمربع عملیات سنگفرش و جدول‌ گذاری و مصلای بهشت زهرای این بخش نیز با حجم کاری یک‌ هزار متر مربع زیرسازی و هزینه ۱۵ میلیارد ریال بهره برداری شد.

یعقوبی پور بهره‌برداری از معابر این شهر با حجم عملیات ۵۰ هزار مترمربع و هزینه ۶۰ میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری بلورد و افتتاح معابر روستای بوجان با ۸ میلیارد ریال هزینه از محل اعتبارات روستایی را از دیگر طرح های افتتاح شده در امروز نام برد.

وی عنوان کرد: ۶ طرح یاد شده جمعا با هزینه ۱۲۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، شهرداری‌ ها و بخشداری ها به پایان رسیدند و بیش از ۳ هزار نفر از خدمات‌ شان بهره‌مند شدند.

سرپرست فرمانداری سیرجان در این مراسم خاطرنشان کرد: مدیران ما با سرمشق قرار دادن شیوه و مشی فردی و اجتماعی شهیدان رجایی و باهنر، خادمانه در تحقق اهداف عالیه نظام و انقلاب و خدمت صادقانه به مردم تلاش می‌ کنند و مردم را پشتوانه خود و سرمایه نظام می‌ دانند.

یعقوبی یادآور شد: در هفته دولت ۹۰ طرح عمرانی، صنعتی و معدنی، ورزشی، برق و روشنایی و آبرسانی با اعتبار بیش از ۱۴۰ هزار میلیارد در این شهرستان به بهره‌ برداری می‌ رسد که برای بیش از یک‌ هزار نفر اشتغالزایی خواهند داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha