افتتاح هتلینگ بخش زنان و زایمان بیمارستان امام علی(ع) زرند

فرماندار شهرستان زرند از افتتاح هتلینگ بخش زنان و زایمان بیمارستان امام علی(ع) این شهرستان و همچنین ۱۰ طرح عمرانی و خدماتی دیگر در این شهرستان بمناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سید رضا حسینی نژاد گفت: همزمان با اولین روز هفته دولت هتلینگ بخش زنان و زایمان بیمارستان امام علی (ع) به مساحت ۶۶۰ مترمربع و اعتبار سی میلیارد و دویست میلیون ریال با حضور دکتر اسلامی معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی، حق پرست معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی و سرهنگ صمدالله ترابی فرمانده انتظامی به بهره برداری رسید.

وی افزود: همزمان با چهارمین روز از هفته دولت نیز با سرمایه‌ گذاری ۳۶۷ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال ۱۰ طرح مختلف مسکن روستایی، عمرانی و بهداشتی روز شنبه در شهرستان زرند افتتاح شد.

افتتاح هتلینگ بخش زنان و زایمان بیمارستان امام علی(ع) زرند

فرماندار زرند تصریح کرد: افتتاح ۳۰ واحد مسکونی روستایی در سلیمان آباد با زیربنای ۱۱۰ متر مربع و سرمایه‌ گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال و نیز زیرسازی و آسفالت هفت طرح در روستاهای بهاآباد، عزیزآباد، مطهرآباد، احمدآباد، فیروزآباد، فتح‌آباد و علی‌ آباد جمعا با ۲۴۰ هزار متر مربع و هزینه ۴۵ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال و بهره مندی چهار هزار خانوار روستایی از جمله این طرح‌ ها بوده است.

حسینی نژاد، خاطرنشان کرد : افتتاح ۲ طرح بهداشتی در روستای بهاآباد با زیر بنای ۱۵۰ متر مربع و اعتبار ۱۲ میلیارد ریال، بهره‌ برداری از فاز اول طرح ساخت میدان ورودی امامزاده خواجه ابو رضا مطهرآباد با هزینه ۱۰ میلیارد ریال نیز از دیگر طرح‌ های افتتاح شده در شهرستان زرند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha