افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۶۰ پروژه در شهرستان جغتای در هفته دولت

فرماندار شهرستان جغتای از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۶۰ پروژه در هفته دولت این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛ ابوالقاسم ابراهیمی با گرامیداشت هفته دولت و شهیدان باهنر و رجایی، با اشاره به برنامه‌های فرمانداری شهرستان جغتای در این هفته اظهار کرد: هفته دولت فرصتی‌ برای تبیین و ارائه خدمات در یک سالگی دولت است. در این هفته 60 پروژه با اعتبار بالغ بر 30 میلیارد تومان در شهرستان جغتای مورد افتتاح و کلنگ‌زنی قرار خواهند گرفت.


وی افزود: از این 30 میلیارد تومان، 25 میلیارد مربوط به پروژه‌هایی است که مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرند و حدود شش میلیارد تومان هم پروژهای کلنگ‌زنی است.


ابراهیمی با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن گفت: از اولویت‌های دولت سیزدهم مساله مسکن و طرح نهضت ملی مسکن است. یکی از مهم‌ترین پروژه‌های ما هم در هفته دولت امسال کلنگ‌زنی پروژه‌های طرح ملی نهضت ملی مسکن است.


وی ادامه داد: با الحاق 23 هکتار به طرح هادی شهرستان، حدود 1000 قطعه زمین برای نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده است که کلنگ‌زنی می‌شود. البته حجم ریالی این پروژه در مجموع حداقل 80 میلیارد تومان است اما چون در این مرحله فقط کلنگ‌زنی می‌شود، شش میلیارد تومان لحاظ شده است.

ابراهیمی تاکید کرد: برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مهمی از جمله دیدار با خانواده شهدا، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی و ... هم در این هفته برنامه‌ریزی شده است.


فرماندار شهرستان جغتای با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته دولت خاطرنشان کرد: افتتاح بخش‌های جدید بیمارستان شهرستان با اعتبار سه میلیارد تومان، دو طرح آب‌رسانی با اعتبار تقریبی پنج میلیارد تومان، افتتاح چند بند خاکی با اعتبار هفت میلیارد تومن و طرح‌های دیگری در حوزه‌هایی مانند آبخوان‌داری و آب‌خیزداری، افتتاح کمپ ترک اعتیاد، مسکن مددجویان و... از مهم‌ترین پروژه‌های جغتای در هفته دولت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha