افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۷۰ پروژه در شهرستان زبرخان با اعتباری قریب به ۳۰۰ میلیارد تومان

فرماندار شهرستان زبرخان در نشست با اصحاب رسانه گفت: امسال همزمان با هفته دولت ۷۰ پروژه و طرح در این شهرستان مورد افتتاح یا کلنگ‌زنی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛ محمد عین القضات افزود: از این میان ۴۲ پروژه با اعتبار بالغ بر 40 میلیارد تومان افتتاح و رونمایی می شود. و عملیات اجرایی ۲۸ طرح و پروژه با اعتباری حدود ۲۵۰ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.


وی ادامه داد: ما به عنوان نماینده دولت مردمی، تمام تلاش خود را در جهت خدمت به مردم قرار خواهیم داد تا بتوانیم کمبود ها و معضلات شهرستان را برطرف کنیم.


وی با بیان این نکته که یکی از برنامه های دولت مردمی ارتباط چهره به چهره و میدانی با مردم است، به برنامه های میز خدمت و دیدار چهره به چهره در پایگاه های مساجد و نماز جمعه شهرستان اشاره کرد.


عین القضات تاکید کرد: برنامه هفته دولت شهرستان زبرخان با برگزاری جلسه اخلاق مدیران و استفاده از بیانات ائمه محترم جمعه شهرستان در جوار امام‌زاده خواجه ریحان و غبارروبی مزار شهدای ۳ روستا محسن‌آباد، برج و عبدالله‌آباد با حضور اعضای شورای اداری شهرستان آغاز خواهد شد و طی هفته آینده هر روز صبح برنامه های افتتاحیه و شروع عملیات اجرایی و بعدازظهر دیدار با خانواده شهدا و بعد از نماز مغرب و عشا میزخدمت در مساجد سطح شهرستان از دیگر برنامه ها خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha