نمایشگاه توانمندی های بانوان شهربابکی افتتاح شد

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نمایشگاه توانمندیهای بانوان شهربابکی در حوزه مشاغل خانگی و چند طرح عشایری در شهربابک افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رحمان جلالی در آئین افتتاحیه این طرح ها گفت: طرح های هفته دولت در شهرستان شهربابک نماد هماهنگی و همکاری مسئولین و مردم است.

وی افزود: امروز شاهد دسترنج وحدت حاکمیت و مردم در شهرستان شهربابک هستیم، تا این شهرستان با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های ویژه خود به نقطه ایده‌ آل خود نزدیک شود.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان؛ همچنین بر ارائه گزارش عملکرد به مردم تاکید نمود و امید آفرینی در جامعه را جزو ضروریات امروز کشور عنوان کرد.

رحمان جلالی با اشاره به خط مشی خدمت بی‌ منت دولت در خدمتگذاری به مردم اظهار داشت: نوکری مردم در این دولت وظیفه است و سعادتی بالاتر از این برای مسئولین وجود ندارد.


وی افزود: مقایسه دولتی که توسط ریاست جمهور آیت‌ الله رئیسی تحویل گرفته شد و دولتی که امروز با تلاش های شبانه روزی ساماندهی شده است، راه مناسبی برای قضاوت در عملکرد آن می باشد.

نمایشگاه توانمندی های بانوان شهربابکی افتتاح شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به کاهش چشمگیر آمار فوتی های کرونا و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی ناشی از شیوع این بیماری گفت: مدیریت صحیح بحران و حضور واقعی در میدان نه تنها در کنترل این بیماری بلکه در مهار تحریم ها و افزایش اعتبارات طرح های دولتی قابل مشاهده می باشد.


رحمان جلالی در ادامه افزود: ۳۱ سفر استانی ریاست جمهور در یک سال، یک رکورد شکنی در حضور میدانی می باشد که در کنار شجاعت انجام جراحی اقتصادی کشور جزء افتخارات این دولت در خدمت خالصانه محسوب می گردد.


در پایان این مراسم معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با همراهی مسئولان شهرستان شهربابک، نمایشگاه توانمندی های بانوان شهربابکی در حوزه مشاغل خانگی را افتتاح و از تولیدات و صنایع دستی بانوان شهربابکی دیدن کرد.


همچنین چندین دستگاه ماشین آلات شهرداری و یک دستگاه گریدر در حوزه عشایری نیز افتتاح گردید.

نمایشگاه توانمندی های بانوان شهربابکی افتتاح شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha