۱۱ طرح در بخش های عمرانی و کشاورزی شهرستان راور افتتاح شد

بمناسبت هفته دولت و با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان ۱۱ طرح در شهرستان راور، با اعتباری بر یک هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال به بهره‌ برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حسین مهرابی با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: نامگذاری هفته دولت به نام این دو شهید، این نشان دهنده آن است که دولت و دولتمردان ما باید در راه این دو شهید بزرگ قدم بردارند و این همان مسیری است که بر پایه اصول و آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است.


وی افزود: دولتمردان و مسئولان در راستای پاسداشت این دو شهید گرانقدر و برای تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید خدمتگذاری به ملت ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و اجر این مسیر کمتر از شهادت در راه خداوند نخواهد بود.


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، تصریح کرد: همزمان با هفته دولت در شهرستان راور با هزینه بالغ بر یک هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال بیش از ۱۱ طرح عمرانی در بخش های کشاورزی، گاز، برق، منابع طبیعی، آسفالت معابر شهری و روستایی، آب شرب، بهداشت و درمان، بنیاد مسکن، راه، کمیته امداد و... افتتاح گردید.


حسین مهرابی سپس در منزل شهید گرانقدر حسین بهابادی( کارمند شهید ) از شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان راور حضور پیدا کرد و با تجدید احترام به مقام شامخ و رفیع شهدای انقلاب اسلامی، گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از اسلام و تمامیت ارضی کشور، کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha