افتتاح ۲۱ طرح عمرانی و بهسازی معابر روستایی در جیرفت

سرپرست فرمانداری شهرستان جیرفت از افتتاح ۲۱ طرح و کلنگ زنی ۱ طرح دیگر شامل طرح های سنگفرش و روشنایی معابر بمناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ احمد بلند نظر گفت: طرح های افتتاح شده شامل ۱۴ طرح سنگفرش و روشنایی معابر روستاهای جبالبارز، بهره برداری از چهار طرح آبخیزداری، طرح بهبود ولتاژ شهرک بنیاد مسکن جبالبارز، سنگ فرش روستای آبدنبال مسکون و روکش آسفالت سه راهی جیرفت به بم است.

وی در ادامه افزود: از این طرح ها فقط یک طرح کلنگ زنی بود که شامل طرح آبرسانی بخش جبالبارز در روستای گاوکان گوران بود و امروز عملیات اجرایی آن آغاز شد.

سرپرست فرمانداری جیرفت تصریح کرد: طرح های عمران روستایی ۱۴ طرح سنگفرش و روشنایی معابر روستاهای بخش جبالبارز با اعتبار۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی دهیاری ها اجرا شد و ۴۰۰ خانوار از مزایای این طرح ها بهره مند می شوند.

بلند نظر با اشاره به بهره برداری از طرح روشنایی معابر شهر جبالبارز بیان کرد: این طرح با اعتبار ۴۳۰ میلیون تومان با نصب ۶۰ پایه چراغ توسط شهرداری جبالبارز اجرا شده و به بهره برداری رسیده است.

وی در مورد چهار طرح حوزه آبخیزداری در جیرفت گفت: این طرح ها نیز با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در حجم ۶۰ هزار مترمکعب به بهره برداری رسیدند.

سرپرست فرمانداری جیرفت به طرح بهبود ولتاژ شهرک بنیادمسکن جبالبارز اشاره کرد و گفت: این طرح با اعتبار ۲۶۰ میلیون تومان شامل ۸۰ متر شبکه فشار متوسط و ۲۷۰ متر شبکه فشار ضعیف با یک دستگاه ترانس ۱۰۰ ولتی به منظور بهبود ولتاژ مشترکین برق به بهره برداری رسید.

وی به طرح سنگ فرش آبدنبال مسکون نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این طرح با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان به مساحت یکهزار و ۲۵۰ متر مربع توسط بنیادمسکن انقلاب اسلامی شهرستان اجرا و اعتبار این طرح از محل اعتبارات فاقد دهیاری تامین شده است.

سرپرست فرمانداری جیرفت هزینه بهره برداری از طرح روکش آسفالت سه راهی جیرفت - بم را اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این طرح راهسازی نیز به طول ۲۵ کیلومتر به بهره برداری رسید.

بلند نظر از آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی بخش جبالبارز در روستای گاوکان گوران خبر داد و این طرح را شامل ۱۱۰ کیلومتر شبکه و خط انتقال، ۱۰ حلقه چاه، ۲۲ مخزن بتنی و اجرای شبکه خط برق برشمرد و یادآور شد: با اجرای این طرح ۳۵ روستا از نعمت آب آشامیدنی بهداشتی بهره مند می شوند و این طرح طبق توافقنامه توسط قـرارگاه سـازندگی خـاتم الانبیـا (ص) اجرا می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha