افتتاح یک واحد گلخانه و چندین طرح کشاورزی و دامپروری در بافت

همزمان با هفته دولت و در پنچمین روز از این ایام یک واحد گلخانه با زیربنای ۲۱۰۰ متر مربع در روستای سنگوییه و چندین طرح دامپروری و کشاورزی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی به بهره‌ برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ فرهاد آراسته در مورد طرح های افتتاح شده در هفته دولت در شهرستان بافت، گفت: همزمان با هفته دولت و در پنجمین روز از این ایام یک واحد گلخانه با زیربنای ۲۱۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان در روستای سنگوییه و چندین طرح دامپروری و کشاورزی به بهره برداری رسید.

وی افزود: مراسم کلنگ زنی فاز پنجم تسطیح اراضی کشاورزی زیر حوزه سد شهرستان بافت با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد تومان و کلنگ زنی احداث دامداری صنعتی پرورش شتر داشتی در روستای فهیم آباد شهرستان بافت از جمله دیگر این طرح ها بودند.

فرماندار بافت در مورد این دامداری تصریح کرد: این طرح با ظرفیت ۲۰۰ نفر مولد مبلغ سرمایه گذاری ۲۱ میلیارد تومان و مساحت اجرای طرح ۲۸۰۰۰ مترمربع و میزان اشتغال طرح ۳۰ نفر توسط مجری طرح آقای حسام‌الدین القاصی صورت پذیرفت.

آراسته ضمن حمایت از اجرای طرح دامداری صنعتی پرورش شتر داشتی عنوان نمود: جهت راه اندازی سریعتر این طرح در اجرای زیر ساخت ها در حد توان همکاری های لازم صورت خواهد پذیرفت و از هر سرمایه گذار در هر حوزه ای حمایت خواهیم کرد.


مجری این طرح نیز اظهار کرد: در صورت راه اندازی این طرح و همکاری و همراهی ارگان های ذیربط به زودی شاهد آن خواهیم بود که شهرستان بافت به عنوان شاخص طرح های پرورش شتر در استان کرمان معرفی می گردد و اجرای این طرح در عرصه گردشگری شهرستان نیز جذابیت خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha