افتتاح و کلنگ‌ زنی ۲۴۸ طرح در شهرستان‌ های بافت، رابر و ارزوئیه

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان گفت: در شهرستان‌ های بافت، رابر و ارزوئیه ۲۴۸ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۳۵۷ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر علی بیگ‌زاده در جلسه شورای اداری شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه عنوان کرد: در شهرستان‌ های بافت، رابر و ارزوئیه ۲۴۸ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۳۵۷ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌ شود.

وی عنوان کرد: با ارزش‌ترین و بالنده‌ترین سرمایه این سه شهرستان مردم فهمیم، انقلابی و دانش‌مدار این منطقه است که در عرصه‌ های مختلف علمی و دانشگاهی حضور دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان تصریح کرد: با همیاری، همکاری و تکیه بر دانش این سرمایه اجتماعی می‌ توان بسیاری از مشکلات را رفع کرد.

فرهاد آراسته فرماندار بافت نیز در این جلسه عنوان کرد: طرح های قابل افتتاح و کلنگ‌ زنی در دهه فجر امسال شهرستان بافت نسبت به دهه فجر سال گذشته ۴ برابر(۳۰۰ درصد) رشد داشته است.

وی تعداد طرح های قابل افتتاح در دهه فجر امسال شهرستان بافت را ۱۴۰ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۰۳ میلیارد تومان اعلام کرد.

فرماندار بافت افزود: همچنین ۲۹ طرح با اعتباری بالغ بر ۴۴۳ میلیارد تومان در شهرستان بافت کلنگ‌ زنی خواهد شد.

آراسته اظهار کرد: در مجموع ۱۶۹ طرح با اعتباری بالغ بر ۷۴۷ میلیارد تومان در بخش‌ های زیربنایی، فرهنگی، آموزشی و راهسازی، بهره‌ برداری و عملیات اجرایی آنها آغاز می‌ شود.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha