تولید داروهای گیاهی با فناوری داروسازی صنعتی حائز اهمیت است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در بازدید از کارخانه تولید داروهای گیاهی در شهرستان رابر، در جریان فرآیند تکمیل و همچنین زیرساخت‌ های تکنولوژیک این کارخانه قرار گرفت و افزود: تولید داروهای گیاهی با بهره‌گیری از فناوری داروسازی صنعتی حائز اهمیت است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مهدی بخشی در راستای تحقق شعار سال و حمایت از تولید داخلی ضمن بازدید از کارخانه تولید داروهای گیاهی در شهرستان رابر، در جریان فرآیند تکمیل و همچنین زیرساخت‌ های تکنولوژیک این کارخانه قرار گرفت و افزود: تولید دارویی گیاهی با بهره‌گیری از فناوری داروسازی صنعتی حائز اهمیت است.

وی با بیان این مطالب افزود: با توجه به ظرفیت بالای شهرستان رابر به لحاظ تنوع و سطح زیرکشت گیاهان دارویی، این کارخانه پس از افتتاح می‌ تواند عمده نیاز نه تنها استان، بلکه کشور را تأمین کند.

مدعی العموم در استان کرمان با اشاره به مشکل کمبود فضای این کارخانه به منظور نگهداری و خشک کردن گیاهان خریداری شده، اظهار داشت: به زودی با همت استاندار موانع پیش رو مرتفع خواهد شد، تا همزمان با افتتاح کارخانه در دیماه امسال، شاهد افزایش فضای نگهداری مواد اولیه نیز باشیم.

بخشی ابراز داشت: واحد تولیدی مذکور موجب اشتغال به کار ۶٠ نفر از جوانان این منطقه به صورت مستقیم و بیش از ٢ هزار نفر به صورت غیرمستقیم خواهد شد.

وی؛ همچنین در بازدید از کارخانه آسفالت شهرداری رابر، بیان کرد: یکی از مشکلات عمده این شهرستان، نامساعد بودن آسفالت معابر سطح شهر و خاکی بودن بسیاری از کوچه‌ ها است، که مشکلات عدیده‌ ای برای مردم به وجود آورده است.

بخشی خاطرنشان کرد: در حالی که این شهرستان به شدت نیاز به آسفالت دارد، کارخانه آسفالت شهرداری رابر به لحاظ عدم تأمین سوخت تعطیل شده است، که طی تماس تلفنی با معاون استاندار مراتب را با وی مطرح و پیگیری‌ های دستگاه قضایی تا حصول نتیجه مطلوب حداکثر ظرف یک هفته آینده ادامه دارد./ اداره کل دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha