افتتاح و بهره‌ برداری از ۸۰ طرح در شهرستان بردسیر

بمناسبت هفته دولت و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان و نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس؛ ۸۰ طرح در حوزه های مختلف با اعتباری بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال در شهرستان بردسیر افتتاح و به بهره‌ برداری‌ رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ در سفر علی بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان و شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی به شهرستان بردسیر، پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا، رفوژ بلوار امام خمینی به طول سه کیلومتر و ۴۴ هزار مترمربع افتتاح شد.

وی؛ سپس طرح سامانه ارتقای کیفی آب شرب شهر نگار با ظرفیت تصفیه ۱۵ لیتر بر ثانیه و با اعتباری بالغ بر ۵۱ هزار میلیون ریال افتتاح شد.

معاون استاندار کرمان؛ در ادامه ‌طرح های شهرداری بردسیر به مناسبت هفته دولت را ‌با اعتباری بالغ بر ۴۶۶ میلیارد ریال افتتاح کرد.

این طرح ها شامل بهسازی پارک شهر، روشنایی بلوارهای امام رضا، شهید ملک قاسمی، آزادگان، دکتر فاطمی، عملیات ۱۳۰ هزار مترمربع آسفالت معابر، رونمایی از ماشین‌ آلات خریداری شده شهرداری بردسیر طی ۵ ماه اول سال ۱۴۰۲ است.

همچنین زمین چمن مصنوعی روستای کمال‌ آباد با مساحت ۱۱۲۵ مترمربع و اعتباری بالغ بر۱۱ میلیارد ریال با مشارکت ورزش و جوانان و دهیاری روستا افتتاح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha