آغاز عملیات اجرایی احداث باند دوم محور سیرجان_بافت حد فاصل بلورد_اسطور

بمناسبت هفته دولت و با حضور معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان ،معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، سرپرست فرمانداری سیرجان و سایر مسئولین عملیات اجرایی احداث باند دوم محور سیرجان بافت حد فاصل بلورد اسطور، آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مهندس موسی زاده معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان در این مراسم با تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این قطعه از مسیر به طول ۵ کیلومتر و با حجم خاکبرداری ۲۶۵۷ متر مکعب و خاکریزی ۸۱۷۸۵ متر مکعب و با ابنیه فنی ۱۵ دستگاه آبرو با اعتباری بالغ بر ۵۸۲ میلیارد ریال شروع به کار خواهد نمود.

وی ضمن اشاره به اهمیت این طرح راهداری افزود: این طرح بخشی از محور جیرفت بافت سیرجان به طول ۲۸۰ کیلومتر می باشد که ۱۷۰ کیلومتر در حوزه استحفاظی شمال استان و مابقی نیز در حوزه استحفاظی جنوب استان کرمان می باشد.

معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان در ادامه تصریح کرد : این طرح بخشی از کریدور جنوب به غرب و محور مواصلاتی شهرستان های جیرفت ،رابر ،بافت و سیرجان می باشد که به دلیل وجود پتانسیل های اقتصادی مانند کشاورزی ،معدنی ،صنعتی و گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند آمار تلفات ناشی از سوانح رانندگی را کاهش دهد.

لازم به ذکر است که این طرح با تامین به موقع اعتبار در ۱۸ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha