افتتاح ۱۵۰ هزار متر مربع آسفالت و چندین طرح عمرانی در روستاهای بخش زیدآباد سیرجان

بخشدار زیدآباد سیرجان از افتتاح و کلنگ زنی همزمان چندین طرح راهسازی، ورزشی، کشاورزی و فرهنگی به مناسبت هفته دولت در این بخش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مهدی بیگمرداری، گفت: همزمان با هفته دولت چندین طرح عمرانی روستایی و کشاورزی روز دوشنبه همزمان با هفته دولت با ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار در بخش زیدآباد شهرستان سیرجان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه آسفالت و بهسازی معابر به منظور افزایش رفاه روستاییان انجام شده، افزود: طرح بهسازی و آسفالت ۱۵۰ هزار متر مربع از معابر ۲۴ روستای بخش زیدآباد با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان به بهره برداری رسید.

بخشدار زیدآباد تصریح کرد: همچنین طرح پرورش ماهی ارگانیک گرمابی و سردابی در روستای حسن آباد این بخش با سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات سرمایه گذار بخش خصوصی افتتاح شد که برای چهار نفر اشتغالزایی به همراه داشته و در هر دوره پرورش ۱۰ هزار قطعه ماهی پرورش می یابد.

دکتر علی یعقوبی پور سرپرست فرمانداری سیرجان نیز در آیین افتتاح طرح های آسفالت معابر روستایی در بخش زیدآباد، خدمات نظام اسلامی ایران در روستاها را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در توسعه طرح‌ های عمران و آبادانی در روستاها از زمان پیروزی انقلاب تاکنون خدمات زیادی در ابعاد گوناگون در روستاها انجام شده است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha