افتتاح ۳۰ طرح عمرانی، راهسازی و کشاورزی در شهرستان ریگان

فرماندار ریگان، گفت: به مناسبت هفته دولت و با حضور معاون امور عمرانی استاندار کرمان، ۳۰ طرح عمرانی در شهرستان ریگان با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مراد آبیار گفت: همزمان با هفته دولت و با حضور دکتر آیت اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان طرح های عمرانی اعم از: آسفالت راه روستاهای محروم اکبرآباد و قاسم آباد، سیستم آبیاری تحت فشار و قطره ای و استخر پرورش ماهی کپور، زمین چمن‌ مصنوعی روستای محروم تقی آباد، ایمن سازی و بهسازی ورودی شهر ریگان بطول ۵ کیلومتر افتتاح و طرح احداث جاده سلامت شهر ریگان نیز کلنگ زنی شد.

وی افزود: طرح آسفالت معابر روستای علی آباد هشتصد متری به متراژ ۵ هزار متر مربع با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال افتتاح شد و با افتتاح این طرح ۱۵۰ خانوار از امکانات آن که تردد آسان به نقاط مختلف بود، بهره مند شدند.

فرماندار ریگان از افتتاح هفده هزار و هفتصدمین واحد مسکونی مقاوم در ریگان خبر داد و بیان کرد: این واحد مسکونی ۴۱ متری با اعتبار ۶۵میلیون تومان ساخته شده است، همچنین از دیگر طرح های افتتاح شده در حوزه مسکن افتتاح ۳۰واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد بود که برای هرکدام از این واحدهای مسکونی ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مراد آبیار تصریح کرد: طرح گاز رسانی به دو شهر رحمت آباد و عباس آباد سردار همزمان با سراسر استان افتتاح شد، که اهالی ۲۰ روستای ریگان از این مزایای این طرح بهره مند شدند.

سید مصطفی آیت اللهی موسوی معاون عمرانی استانداری کرمان نیز در آیین افتتاحیه بهسازی و ایمن سازی محور ورودی شهر ریگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان‌ رجایی و باهنر فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت و در ادامه افزود: در سفر اخیر ریاست محترم جمهور با عنایت به ارتباط موثر با نهاد ریاست جمهوری اعتباری بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان در حوزه وزارت راه و شهرسازی مصوب شده و در ایام هفته دولت نیز ۸۰۰ طرح در استان کرمان با اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان به بهره برداری و عملیات اجرایی آن ها شروع خواهد شد.

شایا ن ذکر است؛ در پایان این سفر آیت اللهی موسوی، از روند احداث پل توکل آباد ریگان که در سیل زمستان سال گذشته تخریب شده بود بازدید و دستورات لازم را جهت تسریع در روند احداث و تامین اعتبارات مربوطه را صادر نمود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha