تعامل با نمایندگان استان از اولویت های مشورتی ماست

پیش از ظهر امروز سه شنبه ۸ شهریور ماه نشست مطبوعاتی استاندار گلستان با اصحاب رسانه استان به مناسبت هفته دولت برگزار و استاندار به سوالان خبرنگاران حاضر در نشست پاسخ گفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از گرگان؛ دکتر علی محمد زنگانه در نشست خبری که پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته دولت با اصحاب رسانه استان برگزار شد، در خصوص سوال یک خبرنگار در مورد دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات گفت: نمایندگان مجلس و مجمع نمایندگان، منتخبان مردم هستند و این مطالبه گری آنها را به عنوان یک مدیریت پاسخگو می دانیم و اعتقاد داریم مسئول باید در قبال وظیفه ای که به او محول شده پاسخگو باشد و از این جهت این حق را برای نمایندگان مجلس که وظیفه نظارتی دارند قائلیم.

استاندار گلستان افزود: برای رفع عقب ماندگی تاریخی استان گام های بلندی نیاز است و تعامل با نمایندگان مجلس کمک زیادی به رفع این عقب ماندگی تاریخی خواهد کرد و این تعامل در صدر انتخاب های بنده است. مقام معظم رهبری فرموند نمایندگان دخالت نکنند اما نگفتند مشورت ندهند، نقش نمایندگان جایگاه مشورتی است و ما از مجموعه عناصر تاثیر گذار، گروه های دلسوز، نخبگان، گروه های انقلابی و همسو با دولت و هر منبعی که بانک اطلاعاتی از مدیران با ما بدهند مشورت می گیریم. نمایندگان مجلس مرتبا پیگیر مشکلات مردم و بیشترین ارتباط را با مدیران دارند و از منابع اصلی مشورتی هستند.

خبرنگار: ملیحه زنگانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha