با سارقین اموال عمومی برخورد قاطعانه خواهد شد

استاندار گلستان در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران از هماهنگی دستگاه های امنیتی و نظارتی برای برخورد با سارقین و جرائم خشن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از گرگان، دکتر زنگانه در خصوص برخورد با جرائم خشن به ویژه سرقت گفت: در طرح تقسیم کار ملی که در حضور مقام معظم رهبری تصویب شده کار هر دستگاه کاملا روشن است و بر کاهش خشونت، سرقت، سرقت های خشن و مردم آزار تاکید شده است. محور این مداخله دادگستری و قوه قضاییه هستند و معین آن در استانداری حوزه معاونت سیاسی امنیتی و شورای تامین است.

استاندار گلستان افزود: برای کاهش سرقت ها برنامه ای طراحی شده که هر دستگاه وظیفه خود را انجام می دهد و ما هم نقش نظارتی داریم. به طور مثال سرقت کابل برق بسیار زیاد است اما نسبت به چندماهه قبل کمتر شده در این زمینه به شدت پیگیریم و قاطعانه تر از قبل با عوامل آن برخورد می کنیم.

وی گفت: کابل ها برای ذوب به یکی از شهرهای استان های مجاور منتقل می شود و از مجموعه های انتظامی و اطلاعاتی آن استان می خواهم خودشان وارد عمل شود. عوامل انتظامی استان در زمینه کاهش سرق کابل اقدامات ارزنده ای انجام داده اند و من از آنها تشکر می کنم.

خبرنگار: ملیحه زنگانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha