افتتاح طرح های عمران روستایی در بخش مرکزی شهرستان سیرجان

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان از افتتاح و بهره برداری چندین طرح عمرانی و هادی روستایی شامل بهسازی آسفالت و روشنایی معابر در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر علی یعقوبی پور در حاشیه افتتاح طرح های بخش مرکزی سیرجان گفت: بهره برداری از طرح ورزشی پیست پیاده روی الغدیر با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال، طرح بوستان زکات ۱۵به اعتبار میلیارد ریال و بهسازی ساختمان دهیاری روستای دولت آبادبا اعتبار ۶ میلیارد ریال از جمله طرح های افتتاح شده از محل اعتبارات دهیاری روستای دولت آباد در هفته دولت می باشند.

وی افزود: بهسازی و آسفالت ۲۰ هزار متر مربع از معابر روستای حجت آباد با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال با مشارکت بنیاد مسکن و دهیاری و احداث پارک به مساحت بیش از ۴ هزار متر مربع با اعتبار ۶ میلیارد ریال از دیگر برنامه های هفته دولت در روستای حجت آباد بخش مرکزی سیرجان می باشد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان خاطر نشان کرد: همچنین از طرح روستایی آسفالت ۲۷۰۰ متر مربع از معابر روستای باسفهرجان با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال نیز بهره برداری شد.

یعقوبی پور؛ خاطرنشان کرد: از دیگر طرح های بخش مرکزی سیرجان؛ طرح بهسازی و آسفالت معابر روستای فخرآباد این شهرستان به میزان ۳۵۰۰ متر مربع و افتتاح طرح ورزشی سالن ورزشی این روستا با زیر بنای ۱۵۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از جمله دیگر طرح های افتتاح و بهره برداری شده به مناسبت هفته دولت در بخش مرکزی شهرستان سیرجان بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha