عمده طرح های افتتاح شده  هفته دولت در شهر زنجان در مناطق کم‌تر توسعه یافته

فرماندار زنجان گفت: عمده طرح های افتتاح شده در هفته دولت شهرستان زنجان در مناطق کم‌تر توسعه یافته زنجان بود که  توازنی بین شرق و غرب و شمال و جنوب شهر زنجان ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، پرویز خالقی در آئین بهره برداری از مجموعه سالن ورزشی چند منظوره زیتون نجف آباد، گفت: در هفته دولت ۱۴۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد ریال در شهرستان زنجان به مرحله بهره برداری رسید و یا آغاز عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی اظهار کرد: این تعداد پروژه در شهر زنجان از لحاظ اعتباری بسیار قابل توجه بوده که بسیار اهمیت دارد.

فرماندار زنجان گفت: عمده پروژه‌های اجرا شده در شهر زنجان در مناطق کم‌تر توسعه یافته بوده و توازنی بین شرق و غرب و شمال و جنوب شهر زنجان ایجاد شده است.

خالقی تاکید کرد: همچنین پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در زنجان با حجم گسترده‌ای کلنگ زنی شد و به زودی هم تعدادی از پروژه‌های مسکن به مرحله بهره برداری می‌رسد.

لزوم بهره مندی تمامی اقشار مردم بصورت عادلانه از امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی

وی افزود: اجرای پروژه‌های ورزشی و تفریحی در مناطق کم‌تر توسعه یافته نشان گر این است که رویکرد کلان نظام و دولت بر این است که اوقات فراغت جوانان در این مناطق پر شده و جلوی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و معضلات اجتماعی گرفته شود.

فرماندار زنجان یاد آورشد: همچنین اجرای چنین پروژه‌هایی در ارتقای سلامت روحی و جسمی جوانان بسیار موثر است و باید به این مهم بیشتر توجه شود.

خالقی با بیان اینکه باید همه مردم به صورت عادلانه از امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی بهره مند شوند، ابراز داشت: باید مردان و زنان سالم در جامعه پرورش داده شود تا جامعه توسعه یافته داشته باشیم.

وی افزود: امیدواریم پروژه‌های مختلف ورزشی، تفریحی در مناطق مختلف زنجان و به خصوص مناطق کم‌تر توسعه یافته بیشتر مورد توجه قرار گیرد و دولت سیزدهم هم بر توسعه عادلانه امکانات در مناطق مختلف تاکید دارد.

فرماندار زنجان در پایان رویکرد دولت سیزدهم را توسعه امکانات در مناطق کم برخوردار و کم‌تر توسعه یافته اعلام کرد و بیان داشت: در شهر زنجان برای تحقق این مهم تلاش لازم را خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha